Turistička zajednica Istarske županije započela je veliku promocijsku kampanju pod nazivom Share Istria. Radi se o targetiranom međunarodnom pozivu za sve influencere, opinion leadere, blogere, putopisce i autore na društvenim mrežama, i to onima koji imaju više od 5.000 fanova ili followera. Prijavom na poziv, ulazi se u krug odabira za osvajanje sedmodnevnog besplatnog putovanja i boravka u Istri u periodu od 16. svibnja do 31. srpnja 2015.
Prijave se primaju sve do 22. travnja, a među njima se biraju pobjednici - voditelji ekipa. Odabrani voditelji imaju pravo sa sobom povesti jednog prijatelja, koji također mora biti prisutan na društvenim mrežama. Svakog tjedna u Istri će boraviti po tri tima istovremeno, a svaki tim sastavljen je od voditelja i njegovog prijatelja.
Obveza odabranih timova je da za vrijeme svojeg boravka u Istri svakodnevno na društvenim mrežama ili svojem blogu objave minimalno dva posta vezana uz dnevne doživljaje na putovanju. Odabrani timovi boravit će na jedinstvenom otoku/svjetioniku Porer u medulinskom akvatoriju, kao i u luksuznom hotelu Lone u Rovinju ili malom obiteljskom hotelu Kaštel u Motovunu, a svaki će im dan biti ispunjen raznim aktivnostima u organizaciji Turističke zajednice Istre.
Planira se posjet itinererima u kojima je Istra najbolja: poznatim vinskim podrumima uz degustaciju vina, kantinama najboljih svjetskih maslinovih ulja, adrenalinskim parkovima i raznovrsnim atrakcijama širom Istre. Dani će im biti ispunjeni i organiziranim tečajevima ronjenja, jedrenja, a moći će se okušati i u plesnim radionicama ili naučiti osnove somelijerskog zvanja upoznajući istarska vina, kao i kušati maslinova ulja, tragati za tartufima ili spuštati se u istarsko podzemlje. Tu je naravno i posjet širokoj paleti evenata, od megaspektakla Red Bull Air Racea u Rovinju, umaškog ATP-a, do festivala plesa u Svetvinčentu, filma u Motovunu i uprizorenja romana Julesa Vernea u Pazinu do koncerata u Areni.
Svaki će tjedan biti ispunjen drugačijim aktivnostima kroz koje će odabrani „natjecatelji“ moći iskusiti ono najbolje što Istra ima, od mora i plaža preko enogastronomije i kulture pa sve do aktivnog turizma.
Nakon svakog tjedna bira se najbolji tim koji ulazi u konkurenciju za osvajanje glavne nagrade u vrijednosti od 10 tisuća eura. Najbolji tim se odabire po kriteriju: koliki je ukupni broj postova objavljen, koliki je njihov reach te kvaliteta objavljenih sadržaja.
Svi zainteresirani za osvajanje zanimljivog boravka u Istri mogu se prijaviti na natječaj na web stranici