Hrvatska turistička zajednica u suradnji s predstavništvima HTZ-a u svijetu, organizira virtualne poslovne radionice – Croatian Virtual Get2Gether B2B. Croatian Virtual Get2Gether poslovne radionice održavaju se između hrvatskih turističkih subjekata i stranih partnera pojedinog emitivnog tržišta.
Želja nam je predstavnicima hrvatskog turističkog gospodarstva (hotelijersko-turističke tvrtke, putničke agencije i DMC-a, sustav TZ) omogućiti virtualne sastanke s inozemnim partnerima kako bi na taj način bili u izravnim kontaktima s partnerima na tržištu, razmijenili informacije, susreli nove partnere te dogovorili suradnju.
Aktivnosti će se provoditi putem online platforme, a sudjelovanje na poslovnim radionicama je besplatno te se može prijaviti jedan predstavnik po turističkom subjektu.
Za sudjelovanje na Croatian Virtual Get2Gether poslovnoj radionici potrebno se prijaviti putem poveznice na stranici samog događanja. Detaljne informacije o prijavi za pojedinu virtualnu poslovnu radionicu bit će dostupne u trenutku kada je prijava za istu aktivna. Svi prijavljeni sudionici (inozemni i hrvatski) imat će mogućnost traženja pravog partnera i zakazivanje virtualnog sastanka putem svog virtualnog profila koji se kreira tijekom prijave za pojedinu poslovnu radionicu.
Hrvatski partneri prezentiraju isključivo ponudu Hrvatske te pružaju informacije samo o Hrvatskoj, odnosno proizvodima i uslugama u istoj. Hrvatska turistička zajednica zadržava pravo odbijanja pristiglih prijava ukoliko broj prijava premašuje predviđen maksimalan broj sudionika i/ili ukoliko djelatnost prijavljenog sudionika nije u skladu s ciljem i temom održavanja radionice.
Hrvatska turistička zajednica ovim putem zadržava pravo otkaza svake poslovne radionice u slučaju nedostatnog interesa sudionika, više sile ili drugog opravdanog razloga, a o čemu je dužna obavijestiti prijavljene sudionike. U slučaju više sile poslovna radionica može biti otkazana do dana njenog održavanja.
Za sve dodatne informacije možete nam se obratiti na [email protected].