Ugovor o suizlaganju

Kako su štandovi različitih dimenzija, veličina suizlagačkih mjesta može varirati, a točnu veličinu svih suizlagačkih mjesta znat ćemo nakon prijava za suizlaganje, tj. nakon dobivenih točnih dimenzija štanda od organizatora sajma i nakon izrade tlocrta štanda za pojedini sajam. HTZ će u skladu s mogućnostima udovoljiti suizlagačima vezano za veličinu suizlagačkog mjesta.

Hrvatska turistička zajednica će i u 2023. godini snositi 50% troška uređenja na općim sajmovima (opći, nautički, kamping) kojeg definira odabrani tehnički izvođač. Budući da su sredstva za troškove uređenja suizlagačkih mjesta u budžetu HTZ-a ograničena, ista će moći iskoristiti suizlagači koji će dostaviti ugovore/prijavnice u periodu raspoloživosti sredstava. Ukoliko se sredstva potroše prije završetka prijava za suizlaganje, preostali suizlagači će biti u obvezi platiti puni trošak uređenja za svoje suizlagačko mjesto. Pri prihvaćanju programa rada HTZ-a za 2023. godinu potvrdit ćemo sufinanciranja. 

Cijena suizlaganja varira u odnosu na veličinu suizlagačkog mjesta, a obuhvaća cijenu zakupa i uređenja štanda koju se suizlagač obvezuje podmiriti Hrvatskoj turističkoj zajednici. Cijena zakupa je podložna promjenama, a bit će uvjetovana od strane organizatora sajma. Za sajmove za koje još nije poznata cijena zakupa i/ili uređenja, možete se okvirno voditi cijenama iz 2021. i 2022. godine.

Detaljne informacije nalaze se u Ugovoru o suizlaganju.