Hrvatska turistička zajednica će u suradnji s Udrugom hrvatskih putničkih agencija tijekom 2018. i 2019. godine realizirati program edukacije za javni i privatni sektor na temu:
˝Razvoj, marketing i provedba destinacijskih proizvoda posebnih oblika turizma – kulturni turizam˝ uz izvođenje po 2 radionice u Zagrebu i Splitu.
Inovacije u kulturnom turizmu – Kako ga učiniti relevantnim i prihvatljivim?
Prva radionica Inovacije u kulturnom turizmu – Kako ga učiniti relevantnim i prihvatljivim? ima za cilj prezentirati i pojasniti metodologije koje će potaknuti razvoj kulturnog turizma, učiniti kulturnu baštinu dostupnom i potaknuti razvoj novih i jedinstvenih iskustava. Radionica će istražiti i dati odgovore na pitanje zašto je pristup s fokusom na klijente i njihova iskustva ključan, na koji način primijeniti ovakav pristup u razvoju kulturnog turizma, koje su prepreke i kako ih uspješno prevladati.
ARHIVA – RADIONICE ODRŽANE U 2018.
09.10.2018., Cornaro Hotel, Split
11.10.2018., Hotel Palace, Zagreb
Inovacije u kulturnom turizmu – Kako pospješiti komercijalne potencijale?
Druga radionica Inovacije u kulturnom turizmu – Kako pospješiti komercijalne potencijale? Ima za cilj prezentirati i pojasniti efikasne metodologije u svrhu jačanja komercijalnog potencijala kulturnog turizma. Studija slučaja se fokusira na primjeru trgovine u Buckinghamskoj palači, koja je otvorena 1993. godine i postigla odličan uspjeh. Ovaj modul će objasniti kako prepoznati komercijalnu priliku neovisno o vrlo osjetljivom značaju imovine i kako to iskoristiti na odgovarajući i uspješan način.
ARHIVA – RADIONICE ODRŽANE U 2018.
10.10.2018., Cornaro Hotel, Split
12.10.2018., Hotel Palace, Zagreb
Stručne radionice namijenjene su zaposlenicima i djelatnicima javnog i privatnog turističkog setora: direktorima turističkih zajednica i stručnim suradnicima u turističkim zajednicama na razini gradova, općina i županija, zaposlenima u lokalnoj upravi i samoupravi na poslovima vezanim uz razvoj turizma, zaposlenicima turističkih agencija koje posluju kao DMK i/ili potencijalni DMK (komercijalisti, produkt menadžeri, prodajni menadžeri, i dr.), gospodarstvenicima i drugim zainteresiranim dionicima.
Predavač: Stephen Spencer je radio i surađivao s nekoliko najprestižnijih britanskih brandova u maloprodaji, turizmu i ugostiteljstvu, uključujući Royal Collection, Historic Royal Palaces, the National Trust for Scotland, Hamleys, The O2 i Science Museum Group, oduševljavajući više od 30 milijuna posjetitelja. Osim njegovih formalnih i savjetodavnih uloga, Stephen je suosnivač dvije glavne inicijative javno-privatnog sektora u turizmu u Škotskoj: The Tourism Innovation Group (skupina ključnih dionika turističke industrije s ciljem promicanja najbolje prakse kroz vrednovanje i suradnju) i Pride & Passion for Scotland (nacionalni pokret utemeljen s ciljem jačanja pozicije Škotske kao poželjne destinacije putem niza inicijativa u zajednici, stručnu podršku i alate). Osim toga, za škotsku Vladu je radio na razvoju i upravljanju novim nacionalnim programom edukacije i stručnog osposobljavanja u turizmu. 25-godišnje iskustvo i 30 milijuna klijenata pretočio je u svoj program POSITIVE Customer Experience (Pozitivna iskustva klijenata) te surađuje s organizacijama na stvaranju pozitivnih iskustava za timove i kupce s ciljem ostvarivanja POZITIVNIH poslovnih rezultata.