Razvoj, marketing i provedba destinacijskih proizvoda posebnih oblika turizma

Hrvatska turistička zajednica će u suradnji s Udrugom hrvatskih putničkih agencija u 2019. godini realizirati program edukacije za javni i privatni sektor na temu: ˝Razvoj, marketing i provedba destinacijskih proizvoda posebnih oblika turizma˝ uz izvođenje po 2 radionice različite tematske cjeline u Zagrebu i Splitu.

1. radionica „Promocija i prodaja destinacije“

Cilj interaktivne radionice je prezentirati i pojasniti kako pozicionirati i maksimizirati prednosti i atraktivnost destinacije kako bi se zadovoljile sve sofisticiranije potrebe različitih tržišnih segmenata i tipova kupaca. Tijekom interaktivne radionice sudionicima će biti prezentirani primjeri dobre, ali i loše prakse te pojašnjen korak-po-korak pristup (metoda) marketingu i prodaji destinacije – kako razviti uspješnu marketinšku i prodajnu strategiju te kako stvoriti dodatnu vrijednost za klijente promovirajući i prodajući destinaciju kao cjelinu kroz suradnju i partnerstvo različitih dionika u destinaciji.

Radionice na ovu temu će se održati u ponedjeljak, 25.11.2019. godine u Zagrebu (link za prijavu) te u srijedu, 27.11.2019. godine u Splitu (link za prijavu)

2. radionica: „Site inspections, FAM Trips i nastupi na sajmovima“

 Cilj interaktivne radionice je sudionicima prezentirati aktualne trendove i izazove s kojima se susreću dionici turističke industrije, pojasniti pojam i značaj Site Inspections i potrebu njihovog preciznog planiranja i realizacije. Prezentirat će se i pojasniti pojam FAM Trips, što ih razlikuje od Site Inspections, koji je značaj FAM Trips za destinaciju i zašto je važna suradnja svih dionika u destinaciji u njihovom osmišljavanju i organizaciji. Nadalje, steći će se uvid u najčešće pogreške kao i dobre primjere iz prakse te usvojiti učinkovite metodologije kreiranja, preciznog planiranja i izvršenja programa Site Inspections i FAM Trips. Također će biti prezentirano stanje tržišta sajmova, novi trendovi i izazovi s kojima su suočeni dionici industrije bilo kao izlagači ili kao kupci. Pojasnit će se učinkovita praksa nastupa na sajmovima u svrhu jačanja komercijalnog potencijala  - kako odabrati sajmove koji najbolje odgovaraju poslovnom modelu te proračunu, što raditi prije, za vrijeme i nakon sajma, kako privući kupce na štand i voditi smislene razgovore s potencijalnim kupcima koji će za posljedicu imati novougovorene poslove.

 Radionice na ovu temu će se održati u utorak, 26.11.2019. godine u Zagrebu (link za prijavu) te u četvrtak, 28.11.2019. godine u Splitu (link za prijavu)

 Predavač je Patrick Delaney, stručnjak s više od trideset godina iskustva u turističkoj industriji, marketingu, prodaji i konzaltingu te osmišljavanju i realizaciji edukacijskih programa za potrebe turističkog sektora brojnih zemalja (npr. Republika Irska, Njemačka, Poljska, Kina, Tajland, Jordan i dr.). Delaney je dobitnik brojnih priznanja i nagrada vodećih sajmova kongresne industrije te jedini Irac koji je uvršten na listu Power 50 koju izdaje Conference & Incentive Travel (UK) – popis najinspirativnijih osoba  u Velikoj Britaniji i Irskoj.

 Sudjelovanje je besplatno uz obveznu prijavu putem navedenih online obrazaca.

Ljubazno Vas molimo da svoju prijavu za svaku od radionica izvršite najkasnije 2 radna dana prije održavanja radionice.

Broj sudionika na radionicama je ograničen. U slučaju velikog broja prijavljenih, HTZ zadržava pravo ograničenja sudionika koji dolaze iz iste tvrtke odnosno organizacije ili institucije.

Napomena: Službeni jezik radionice je engleski bez simultanog/konzekutivnog prevođenja.