Hrvatska turistička zajednica će u suradnji s Udrugom hrvatskih putničkih agencija tijekom 2018. i 2019. godine realizirati program edukacije za javni i privatni sektor na temu:
„Koordinacija aktivnosti sustava destinacijskih menadžment organizacija DMO i destinacijskih menadžment kompanija DMK“ uz izvođenje po 3 radionice na području 10 turističkih klastera Hrvatske što podrazumijeva Grad Zagreb, klaster Središnja Hrvatska, klaster Slavonija, klaster Istra, klaster Kvarner, klaster Lika-Karlovac, klaster Dalmacija-Zadar, klaster Dalmacija-Šibenik, klaster Split i klaster Dubrovnik.
Turističko tržište postaje izrazito konkurentno i sve je veća potreba razvoja nove destinacijske ponude i proizvoda jedinstvenih doživljaja i turističkih paket aranžmana turizma posebnih interesa, a za što je ključna kvalitetna suradnja privatnog i javnog sektora, inovativni proizvodi koji prate sve relevantne trendove te kvalitetni i obrazovani zaposlenici.
Stručne radionice namijenjene su direktorima turističkih zajednica i stručnim suradnicima u turističkim zajednicama na razini gradova, općina i županija, zaposlenima u sustavu turističkih zajednica te lokalnoj upravi i samoupravi na poslovima vezanim uz razvoj turizma te komercijalistima turističkih agencija koje posluju kao DMK i/ili potencijalni DMK.
Cilj radionica je identifikacija stanja i glavnih izazova u komercijalizaciji složenih turističkih proizvoda za tržište posebnih interesa, stanja i glavnih izazova u suradnji i komunikaciji sustava turističkih zajednica s postojećim DMK i/ili potencijalnim DMK, dugoročnih obrazovnih potreba i odabira prioriteta u nastavku edukativnih aktivnosti u okviru razvoja DMK.
Predavač: Željko Trezner kao stručnjak aktivno sudjeluje u različitim projektima, stručnim vijećima i skupinama u području menadžmenta turoperatora i turističkih agencija, destinacijskog marketinga i menadžmenta te održivog turizma općenito. Prodekan je Visoke škole Aspira i savjetnik Upravnog odbora Udruge hrvatskih putničkih agencija. Kao stručnjak s velikim poslovnim iskustvom uspješno integrira teorijske osnove u praktična rješenja koja su objavljena u brojnim priručnicima i stručnim člancima te prezentirana na mnogim radionicama, seminarima i konferencijama kako u Hrvatskoj tako i u inozemstvu.
Očekivani rezultati prve radionice : Identifikacija glavnih izazova u razvoju složenih turističkih proizvoda za tržište posebnih interesa u klasterima i daljnjih aktivnosti edukacija i razvoja DMK u suradnji s DMO.
Očekivani rezultati druge radionice : fokusirana edukacija u područjima identificiranih glavnih izazova u komercijalizaciji složenih turističkih proizvoda za tržište posebnih interesa te u suradnji i komunikaciji sustava turističkih zajednica s postojećim DMK i/ili potencijalnim DMK.
ARHIVA – RADIONICE ODRŽANE U 2019.
Dalmacija – Split
1. Radionica – 14.01.2019., Split
2. Radionica – 09.04.2019., Split
3. Radionica – 16.04.2019., Split
Grad Zagreb
3. Radionica – 17.01.2019., Zagreb
Središnja Hrvatska
3. Radionica – 29.01.2019., Varaždin
Lika – Karlovac
3. Radionica – 31.01.2019., Gospić
Istra
3. Radionica – 06.02.2019., Rovinj
Kvarner
3. Radionica – 07.02.2019., Opatija
Dalmacija - Dubrovnik
3. Radionica – 11.02.2019., Dubrovnik
Dalmacija – Šibenik
3. Radionica – 13.02.2019., Šibenik
Dalmacija – Zadar
3. Radionica – 14.02.2019., Zadar
Slavonija
3. Radionica – 18.02.2019., Osijek