Nakon samo pet godina, upravo je ULTRA Europe postala daleko najvećom manifestacijom ikad organiziranom u Hrvatskoj. Brojke kažu ovako – više od 700.000 posjetitelja iz 146 zemalja svijeta, preko 500 milijuna kuna ukupne potrošnje koju festival generira svake godine i više od milijardu impresija kroz različite medijske kanale čime su Grad Split i Hrvatska postavljeni na svjetsku kartu najpoželjnijih destinacija u svijetu kada govorimo o glazbenom turizmu. Impresivne rezultate koje je festival ostvario ovih je dana potvrdila i Vlada Republike Hrvatske dajući ogroman vjetar u leđa domaćim organizatorima, tvrtki MPG Live, koja upravo na krilima ovog priznanja ulazi u novi petogodišnji ciklus. A cilj je vrlo jasan – postati najvećim i najposjećenijim festivalom u Europi!
„Velike međunarodne manifestacije dokazano imaju veliku promotivnu vrijednost za cjelokupni hrvatski turizam. Festival ULTRA Europe ima atribut svjetski poznate atrakcije koja pridonosi stvaranju nove i drugačije slike Hrvatske te tako izravno i pozitivno utječe na konkurentnost naše zemlje na Mediteranu, ali i u svijetu. Upravo smo zato i ove godine ponosni partneri festivala zbog kojeg će Hrvatska, Split te ostale destinacije Splitsko-dalmatinske županije biti u fokusu ljubitelja elektronske glazbe diljem svijeta“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.
„ULTRA Europe kreće u novi petogodišnji razvojni ciklus i s ponosom mogu reći da smo zacrtali vrlo ambiciozne ciljeve. Želimo postati najvećim glazbenim festivalom u Europi do 2022. godine koji godišnje ostvari više od milijardu kuna dodatne potrošnje. Da bismo u tome uspjeli, moramo privući više od 180.000 posjetitelja u Split što nije jednostavan zadatak. No, zahvaljujući našim vjernim sponzorima i partnerima siguran sam da ga je moguće ostvariti. Zahvaljujem se Vladi Republike Hrvatske koja je prepoznala učinke festivala i koja je potvrdila da će nas snažno podržavati u postizanju naših ciljeva“, poručio je Joe Bašić, direktor tvrtke MPG Live.
Tvrtka MPG Live uspjela se izboriti da festival ostane u Hrvatskoj još pet godina, a dogovorena strateška suradnja s hrvatskom Vladom, HTZ-om, Splitsko-dalmatinskom županijom, Gradom Splitom te ostalim partnerima, zasigurno će pomoći da se u budućnosti ostvare još bolji rezultati.
Da je festival u proteklih šest godina značajno utjecao na gospodarsku i turističku sliku Splita i Splitsko-dalmatinske županije, još su jednom potvrdili predstavnici Županije, Grada Splita te turističkog sektora. „Iznimno sam zadovoljan što se festival ULTRA Europe potpuno udomaćio u našoj županiji. S festivalom se poklopilo i buđenje turizma kako u gradu Splitu, tako i u okolnim mjestima naše županije. Nadam se da se organizatori neće zaustaviti samo na Splitu, Braču, Hvaru i Visu, već da će otkriti ljepote naše Zagore i predivne prostore Cetinske i Imotske krajine, a u tome smo kao Županija itekako spremni pomoći“, poručio je Blaženko Boban, župan Splitsko-dalmatinske županije.
„Iako je prije samo deset mjeseci održavanje festivala visilo o koncu jer su bili izbori te nije bilo Gradskog vijeća, ULTRU smo zahvaljujući predanom radu svih gradskih službi te povjerenju i vjerodostojnosti tvrtke MPG svi zajedno spasili. Danas, niti godinu dana kasnije, stigla je i podrška Vlade Republike Hrvatske te mislim da možemo biti potpuno zadovoljni i mirni što ćemo sljedećih pet godina ostati domaćini ovom velebnom događaju u našem Splitu, sa svom infrastrukturom i pozitivnim posljedicama koje festival donosi za naše gospodarstvo i turizam“, izjavio je Andro Krstulović Opara, gradonačelnik Splita.
Da se ustrajno gradi slika destinacije s brojnim i raznolikim ponudama tijekom čitave godine potvrdio je Joško Stella ispred TZ Splitsko-dalmatinske županije te je naglasio da je događanje poput festivala ULTRA Europe prilika da se promovira puno širi prostor od samog mjesta održavanja. A da je već nekoliko godina festival razlog zbog kojeg su u širem okruženju od Makarske do Omiša turistički kapaciteti popunjeni u vrijeme održavanja festivala, te da slike s Poljuda i otoka koje su obišle svijet daju ogroman marketinški efekt na ciljanu publiku diljem svijeta istaknula je Alijana Vukšić, direktorica TZ Split koja je i još jednom potvrdila da je Split uistinu postao grad događanja i velike glazbene manifestacije te, prije svega, dobar i spreman domaćin.
Destination ULTRA sprema se za uistinu najveće i najbogatije izdanje o čemu govori i podatak o rekordnoj prodaji ulaznica. Jedan od noviteta ovogodišnjeg izdanja su “warm up“ partyji Countdown to ULTRA Europe koji će se organizirati u Zagrebu, Dubrovniku i Splitu. Otkrivena je i vijest koja će posebno obradovati poklonike domaće DJ scene. Prvi put u povijesti, hrvatski DJ-i će nastupiti na glavnoj festivalskoj pozornici, a prvo ime koje je dobilo tu je hrvatsko-slovenski DJ dvojac Vanillaz, talentirani glazbenici koji imaju još jedan razlog za slavlje. Naime, prije par dana su saznali da će nastupiti i na glavnoj pozornici festivala ULTRA Korea te će tako biti zabilježeni kao prvi DJ-i iz naše regije koji su dobili priliku nastupiti na najvećoj pozornici bilo kojeg ULTRA festivala u svijetu.
Domaćim su organizatorima iznimno važni hrvatski posjetitelji kao neizostavan dio ambijenta i energije koja se stvara svake godine. Kako bi došli u što većem broju, s vjernim su partnerima organizirali razne promocije kako bi im olakšali kupnju ulaznica.
Sve informacije o festivalu ULTRA Europe mogu se pronaći na službenoj Facebook stranici festivala, Twitter profilu, Instagram profilu te putem aplikacije na iTunesu. Informacije o događanjima ULTRA Worldwide možete pronaći na www.umfworldwide.com, a o programu RESISTANCE na www.resistancemusic.com.