Kategorija:
Objavljeno:
Ministar turizma Darko Lorencin i direktor Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivičić u Varaždinu su danas održali treći koordinacijski sastanak s predstavnicima destinacija uključenih u program Hrvatska 365 (PPS), čiji je cilj produljenje sezone.
Na sastanku je utvrđeno da su neke destinacije već formirale destinacijske klubove, dok su preostale destinacije u završnoj fazi, čime se postavlja operativna osnova na razini regija. Također, definirani su programi studijskih putovanja novinara i agenata, termini prezentacija na inozemnim tržištima te završni detalji oko funkcioniranja podstranice Hrvatska 365, koja će proraditi sredinom rujna.
„U programu Hrvatska 365 po prvi su put destinacije formirane bez obzira na administrativne granice, konačno govorimo o kreiranju proizvoda u skladu sa Strategijom razvoja turizma, a jedan od uvjeta za uključenje u program je da sve na destinaciji radi do 15. listopada. Ovim projektom želimo da sustav bude praktičniji i konkretniji te da počne funkcionirati još bolje i drugačije. Pomak kojeg moramo ostvariti ovim projektom biti će utkan i u novi zakon o turističkim zajednicama, za kojeg će javna rasprava biti otvorena na jesen“, istaknuo je Lorencin.
Pod PPS konceptom podrazumijeva se razvoj atraktivne i konkurentne destinacijske ponude s dodanom vrijednošću u razdoblju pred i posezone koja će pozicionirati Hrvatsku kao zemlju koja izvan glavne turističke sezone nudi posebne, autentične i privlačne turističke proizvode, dostupne cestovnim i/ili zračnim prijevozom, zatim, kreirati nove motive dolaska i proizvode za različite potrošačke segmente i tržište posebnih interesa, prilagođene preferencijama kupaca i omogućiti produženje turističke sezone, smanjenje sezonalnosti te povećanje turističkog prometa.
Provedba PPS koncepta predviđena je u više faza, s početkom primjene u posezoni 2014. godine. Sustav oznaka pridonijet će boljoj vidljivosti i percepciji turista o Hrvatskoj kao destinaciji s atraktivnom PPS ponudom, ali i osigurati neposrednu korist nositeljima kroz veću vidljivost i prepoznatljivost te lakše tržišno pozicioniranje.