U Shanghaiu i Hong Kongu održane poslovne radionice Sell Croatia

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:

U organizaciji Hrvatske turističke zajednice i Slovenske turističke organizacije u Shanghaiu i Hong Kongu su održane poslovne radionice Sell Croatia. Radionica u Shanghaiu je održana 23. svibnja, dok je radionica u Hong Kongu održana 25. svibnja. Navedene radionice su imale drugačiji koncept od standardnih Sell Croatia radionica jer su bile podijeljene na dva dijela. Prvi dio se održavao u jutarnjim satima gdje su strani partneri sjedili, a hrvatski partneri su im prilazili te održavali sastanke. Drugi dio se održavao u popodnevnim satima te je bio standardan kao i na dosadašnjim radionicama gdje su hrvatski sudionici sjedili za stolovima za sastanke, a strani sudionici su im prilazili vezano za sastanke.

Na radionici u Shanghaiu u jutarnjem dijelu poslovne radionice je sudjelovalo 30 stranih sudionika iz 20 tvrtki, dok je u popodnevnom dijelu radionice sudjelovalo 65 stranih sudionika iz 40 tvrtki. Od domaćih sudionika radionici je prisustvovalo 9 hrvatskih subjekata. Među hrvatskim tvrtkama koje su sudjelovale na radionici su Gulliver Travel, Turistička zajednica Ličko-senjske županije, Kompas Zagreb d.d., Limea Travel, Dubrovnik & Neretva County Tourist Bord, Intours DMC, Turistička zajednica grada Zagreba, Uniline d.o.o. i AMATHUS.

Na radionici u Hong Kongu u jutarnjem dijelu poslovne radionice je sudjelovalo 18 stranih sudionika iz 17 tvrtki, dok je u popodnevnom dijelu radionice sudjelovalo 66 stranih sudionika iz 49 tvrtki. Od domaćih sudionika radionici je prisustvovalo 11 hrvatskih subjekata. Među hrvatskim tvrtkama koje su sudjelovale na radionici su Hotel Marmont Heritage Split, Uniline, Amathus, Adria Happy Tours, Turistička zajednica grada Zagreba, ATI, Intours, TZŽ Dubrovačko neretvanske, Kompas Zagreb, Turistička zajednica Ličko-senjske županije i Gulliver.

Na samom početku radionica uzvanicima su se kratkim pozdravnim govorima obratili predstavnici Hrvatske i Slovenije, koji su održali i uvodnu prezentaciju, a obraćanje su imali i predstavnici Turkish Airlinesa, partnera na radionicama, koji je za navedenu prigodu osigurao besplatne karte za nagradnu igru. Turkish Airlines je tvrtka koja je zadnjih par godina zaredom proglašena najboljom europskom aviokompanijom.