Kategorija:
Objavljeno:
Nastavljajući niz aktivnosti vezanih uz pilot projekt Hrvatske turističke zajednice - Hrvatska 365, u Münchenu je 8. listopada održana prezentacija za turoperatore i predstavnike medija s ciljem upoznavanja partnera sa atraktivnom i konkurentnom ponudom destinacija i njihovom dodatnom vrijednošću u razdoblju pred i posezone.
Pozivu na predstavljanje projekta u međunarodnom Presse Clubu odazvalo se preko četrdeset novinara i agenata, što govori o velikom interesu partnera za ponudom koju Hrvatska nudi i van glavne turističke sezone.
Među prisutnima tako su se našli predstavnici turoperatora FTI Touristika, 5vorFluga, ID Riva Toursa, Studiosus Reisena, Hauser Exkursiona, kao i predstavnici najvećeg njemačkog autokluba ADAC-a, uz predstavnike medija kanala Sonnenklar TV-a, TV Bayerna i magazina Abenteuer Reisen.
Tom prilikom direktor predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Njemačkoj, Romeo Draghicchio pozdravio je prisutne, predstavivši ključne proizvode i odrednice projekta Hrvatska 365, njegove ciljeve, aktivnosti, smjernice te jedinstveni vizualni identitet.
Nakon uvodnog izlaganja direktora Draghicchia, predstavljeno je pet destinacija, među kojima klaster Dalmatinske Zagore, Cresa i Lošinja, Crikvenice-Krka-Raba, Zelena Rivijera te klaster Sjeverozapadne Istre sa svojim ključnim proizvodima.
Sudionici prezentacija imali su mogućnost susreta s predstavnicima turističkih zajednica, kako bi se uz sam koncept projekta, prisutnima dodatno približio i doživljaj destinacije.