Kategorija:
Objavljeno:
U sklopu aktivnosti vezanih uz pilot projekt Hrvatske turističke zajednice, Hrvatska 365, u Ljubljani je danas održana prva u nizu od deset prezentacija na ciljanim tržištima. Pozivu na predstavljanje projekta pred i posezone u ljubljanski hotel Austria Trend Ljubljana odazvalo se preko sedamdeset novinara i agenata, što govori o iznimno velikom interesu partnera za ponudom koju Hrvatska nudi i van glavne turističke sezone.
Tom prilikom direktor predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Sloveniji, Goran Blažić pozdravio je prisutne te predstavio ključne proizvode i odrednice projekta Hrvatska 365, njegove ciljeve, aktivnosti, smjernice te jedinstveni vizualni identitet.
Nakon uvodnog izlaganja projekta direktora Blažića, predstavile su se i četiri Hrvatske destinacije.
Biogradska rivijera-srce Jadrana i destinacija Krk – Crikvenica – Vinodol – Rab predstavile su svoja tri ključna proizvoda, kulturu i aktivni odmor i biciklizam, dok su se destinacije Labin – Rabac
i Plitvička jezera predstavile proizvodima vino i gastronomija te aktivni odmor i biciklizam.
Uspješna prezentacija projekta Hrvatska 365 zainteresiranim novinarima i agentima nastavljena je poslovnom radionicom Sell Croatia.