U Francuskoj uspješno održane B2B radionice

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:
MICE Croatie 2016

Uvažavajući veličinu tržišta, ali i potencijal koji Hrvatska ima na francuskom emitivnom tržištu posebno u razdobljima pred i posezone, Hrvatska turistička zajednica i njezino Predstavništvo u Francuskoj organizirali su u Parizu čak dvije B2B radionice s ciljem poslovne suradnje i zbližavanja hrvatskih i francuskih turističkih subjekata. Godišnja SELL Croatia radionica te specijalizirana MICE radionica tako su održane u isto vrijeme, ali u odvojenim prostorijama, kako bi se hrvatskim turističkim subjektima u jednom danu omogućilo što bolje umrežavanje sa zainteresiranim francuskim subjektima.

 

Godišnjoj SELL Croatia radionici odazvala su se 23 hrvatska turistička subjekta među kojima i brojni hotelski lanci poput Lošinj Villas & Resortsa, Valamara, Ilirije i Falkensteinera. Tu su i brojne turističke agencije poput Katarina Line, Uniline, Ovest, Tumlare i mnoge druge. Turistički potencijal regije, posebno u vrijeme Adventa, zainteresiranoj je javnosti predstavio i Grad Zagreb te njezina direktorica Martina Bienenfeld, a na radionici je prisustvovala i nacionalna zraćna kompanija Croatia Airlines. Iako gotovo svi važniji francuski organizatori putovanja imaju u ponudi Hrvatsku, činjenica je kako potražnja za novim programima stalno raste zbog čega ne iznenađuje što se radionici odazvao velik broj novih agencija koje dosad nisu imale Hrvatsku u svojoj ponudi poput Exlorator – Ikhara, Step Travela, SEM Travela, a tu je i primjerice jedna od najvažnijih on-line agencija za putovanja Voyage Privé. Upravo on-line agencije posljednjih godina izazivaju svojevrsni preokret u turističkoj industriji na francuskom tržištu nudeći dogovorene cijene s popustom, bilo direktno klijentima ili turističkim agencijama.

 

Zbog velikog potencijala u MICE segmentu koji bitno pridonosi novim dolascima posebno u razdobljima pred i posezone te obzirom na zasićenost aktualnog francuskog tržišta vodećim MICE destinacijama (Španjolska, Portugal, Francuska, Grčka), organizirana je i MICE radionica kojoj se, uz sudjelovanje 25 hrvatskih DMC agencija (Unilane, Gulliver,  Dubrovnik Travel, Kompas, Globtour...), hotela i lanaca (Sheraton, Losinj Villas & Resorts, Crvena Luka, Hilton, Le Meridien Lav...) te uz Kongresni ured Zagreb, odazvalo i 50-ak značajnih MICE francuskih agencija specijaliziranih u ovom segmentu poput Connect Factory (MKTG), La Fonderie de l'Evenement, Equatour Group te mnogih drugih. 

 

Brojni sudionici iskazali su zadovoljstvo održanim radionicama koje bi već u sljedećem razdoblju trebale rezultirati novim ugovorima francuskih i hrvatskih partnera te u konačnici novim dolascima s ovog potentnog emitivnog tržišta koje se sve više okreće Hrvatskoj kao jednoj od trenutačno popularnijih odredišta za Francuze što potvrđuju i ovogodišnje brojke. Naime, prema podacima Državnog zavoda za statistiku u prvih devet mjeseci u Hrvatskoj je u komercijalnim smještajnim objektima zabilježen porast od 5,6 posto u dolascima te 9,8 posto u noćenjima francuskih turista. Ovaj uspjeh tim je veći ako se zna da je glavni konkurent Hrvatskoj na francuskom tržištu upravo sama Francuska budući da je riječ o svjetskoj turističkoj velesili i velikom broju onih koji se, bez obzira na sve komparativne prednosti koje imamo, ipak u velikom broju odlučuju na ostanak „kod kuće“.  

 

S ciljem zadržavanja pozitivnih trendova s ovog potentnog tržišta, Predstavništvo HTZ Francuska okreće se promociji selektivnih turističkih oblika s naglaskom na enogastronomiju, zdravstveni turizam, ali i nautiku, avanturizam te MICE segment. S ciljem povezivanja francuskih i hrvatskih turističkih subjekata u posljednjih godinu dana održane su čak četiri poslovne B2B radionice, od čega tri specijalizirane i jedna opća, u kojima je sudjelovalo 90 hrvatskih subjekata (agencija, hotela, regija i kongresnih ureda)  te više od 200 francuskih organizatora putovanja, agenata i novinara.