Turistička zajednica grada Splita novim videom nastavlja svoju kampanju #TogetherInSplit, kojom od samog izbijanja pandemije šalje ohrabrujuću poruku domaćim i inozemnim turistima, ali i svima koji svojim radom sudjeluju u stvaranju splitskog turističkog proizvoda, već godinama jednog od najuspješnijih u Hrvatskoj. Nova normalnost, kako se obično naziva svijet u vrijeme pandemije, za sobom nosi i nova pravila ponašanja, ali i sadržaje koje turisti traže nakon izolacije.
Prateći trendove u svjetskom turizmu, razvidno je da današnji gosti traže mogućnost uživanja na odmoru uz poštivanje fizičke distance, pridržavanje svih higijenskih i drugih epidemioloških mjera. Traženi su sadržaji koji isključuju velika okupljanja, te omogućavaju doživljaje u prirodi, kaže Alijana Vukšić, dodajući da su Split i njegova okolica nude ponudu prilagođenu takvoj vrsti potražnje.
U tom smjeru ide i koncepcija novog videa, osmišljenog i realiziranog u malom, kreativnom timu Turističke zajednice grada Splita i video produkcijske tvrtke FILMOFIL na čelu s Antom Gugićem i Lukom Rukavinom. – Ovaj video rezultat je zajedništva javnog i privatnog sektora i koristimo priliku da zahvalimo svima koji su volontirali i pokazali zajedništvo u kriznim vremenima, posebno zahvaljujemo Galeriji Meštrović, KUD-u Jedinstvo, sustavu javnih bicikli Nextbike, turističkim agencijama Given2Fly Adventures i Adriatic Melody, restoranu ZOI, klapi Šušur, JU Park šuma Marjan i svima koji su doprinijeli uspješnoj realizaciji videa.
Kroz video nas vode car Dioklecijan i carica Priska u modernom izdanju, glumac splitskog HNK Nikša Arčanin i mlada glumica Dora Bogdanović, koji se zbog različitih interesa razdvajaju i istražuju grad iz različitih perspektiva, otkrivajući što sve grad nastao na carskoj palači nudi i može nuditi. Od jedinstvene baštine stare gradske jezgre, preko šetnji ili vožnje biciklom njegovim ulicama, uživanja na plažama na kojima ima dovoljno prostora za propisanu fizičku distancu, marjanskih vizura i aktivnosti u prirodi samo na korak od centra grada. Jedrenje, vožnje kajakom, plivanje, planinarenje, penjanje, bavljenje raznim sportovima, izleti i šetnje po Mosoru, Kozjaku, uz rijeku Žrnovnicu, pa posjete muzejima i gastronomija... sve je to bogatstvo koje Split može ponuditi gostima, kao nadopuna baštini po kojoj je Split najčešće prepoznat u svijetu, a sve samo na korak jedno od drugog.
- Uz optimističnu poruku o ponovnom susretu u Splitu, predstavljamo Split kao gradu koji povezuje ljude, ali posebno kao grad u kojem su spojena stoljeća baštine i suvremenost, koji odražava sve civilizacije koje su ga kroz 1700 godina gradile. Također, Split je grad u kojem su urbanost i priroda neodvojivi, koji je morem spojen sa cijelim svijetom, a vidici s Marjana i okolnih brda širi su od svih granica. Videom i cijelom kampanjom poručujemo da baš spoj svih tih dimenzija čini Split doista jedinstvenim ali i dostupnim za sigurno uživanje u njegovim ljepotama - zaključuju iz gradskog TZ-a.