Kategorija:
Objavljeno:
Uz potporu predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Nizozemskoj, u Dubrovniku se od 19. do 22. studenoga snima epizoda nizozemske emisije “Ljubav je na selu” (Boer zoekt vrouw).
Privodeći kraju ovogodišnju sezonu snimanja, producenti su odabrali grad Dubrovnik kao destinaciju u koju će se farmer i odabrana partnerica zaputiti na romantično putovanje. Cilj putovanja je da novopečeni par zajedno provede ugodno vrijeme uživajući u turističkom aranžmanu nekih od najpoznatijih svjetskih destinacija.
Romantičan doručak, šetnje dubrovačkim zidinama, vožnja motorom po dubrovačkoj okolici, šampanjac na žičari uz prekrasan pogled na grad, te kušanje dubrovačkih eno-gastro specijaliteta samo su dio ponude grada Dubrovnika koju će nizozemski gledatelji imati priliku pratiti u prime time terminu na prvom programu nacionalne nizozemske TV kuće - NOS.
Prosječni udio na tržištu (share) sedme sezone ove izuzetno popularne emisije u Nizozemskoj čak je 48%. Prošlogodišnja sezona “Ljubav je na selu” privukla je prosječno tri i pol milijuna gledatelja, a pojedine epizode privukle su čak i više od 4 milijuna gledatelja.
Emitiranje ove epizode, 12 po redu u sedmoj sezoni, odlična je prilika za promociju grada Dubrovnika, ali i Hrvatske u cjelini na nizozemskom tržištu.
Privodeći kraju ovogodišnju sezonu snimanja, producenti su odabrali grad Dubrovnik kao destinaciju u koju će se farmer i odabrana partnerica zaputiti na romantično putovanje. Cilj putovanja je da novopečeni par zajedno provede ugodno vrijeme uživajući u turističkom aranžmanu nekih od najpoznatijih svjetskih destinacija.
Romantičan doručak, šetnje dubrovačkim zidinama, vožnja motorom po dubrovačkoj okolici, šampanjac na žičari uz prekrasan pogled na grad, te kušanje dubrovačkih eno-gastro specijaliteta samo su dio ponude grada Dubrovnika koju će nizozemski gledatelji imati priliku pratiti u prime time terminu na prvom programu nacionalne nizozemske TV kuće - NOS.
Prosječni udio na tržištu (share) sedme sezone ove izuzetno popularne emisije u Nizozemskoj čak je 48%. Prošlogodišnja sezona “Ljubav je na selu” privukla je prosječno tri i pol milijuna gledatelja, a pojedine epizode privukle su čak i više od 4 milijuna gledatelja.
Emitiranje ove epizode, 12 po redu u sedmoj sezoni, odlična je prilika za promociju grada Dubrovnika, ali i Hrvatske u cjelini na nizozemskom tržištu.