Hrvatska turistička zajednica, u suradnji s Turističkom zajednicom grada Zagreba, te avio kompanijom flydubai, održala je tiskovnu konferenciju za medije u sklopu sajma Arabian Travel Market (ATM) koji se održava u Dubai World Trade Centru. Na konferenciji je istaknuto kako zbog dobre prometne povezanosti raste turistički promet prema Hrvatskoj, a posebice onaj prema gradu Zagrebu.
U ime Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice prezentaciju je održala voditeljica službe za Globalni PR Jelena Slavujević. Ona je naglasila kako su prihodi od putovanja u prošloj godini iznosili 7,8 milijardi američkih dolara, što je porast od 2,8 posto u odnosu na 2013. godinu. Također je dodala kako u prva tri mjeseca ove godine hrvatski turizam bilježi poraste u dolascima za 16 posto, zbog čega se očekuju i porasti u prihodima u odnosu na 2014. godinu.
Kako je rekla, dobri rezultati očekuju se zbog odlične prometne povezanosti, kompanija flydubai već ima direktne letove na relaciji Zagreb-Dubai tri puta tjedno, a tijekom ljetnih mjeseci letove su najavili i iz Qatar Airwaysa. Turkish Airlines i Lufthansa u ponudi već imaju sedam letova tjedno za Zagreb iz Dubaija i to preko Istanbula, odnosno Njemačke.
Direktorica TZ Grada Zagreba Martina Bienenfeld istaknula je kako se poduzimaju sve radnje kako bi se zadovoljili interesi turista s tržišta Bliskog istoka. “Zagreb je dobar primjer destinacije s rastom potražnje kod turista iz GCC zemalja. Također, Zagreb je među prvima uvidio mogućnosti koje nudi halal turizam, a 30 posto hotela s oznakom halal kvalitete nalazi se upravo u Zagrebu”, naglasila je direktorica Bienenfeld.
Sajam ATM se razvio u treći najveći i najutjecajniji sajam u zemljama Zaljeva. Ovo je bila vrlo uspješna konferencija za tisak koja je okupila oko 50 predstavnika medija iz raznih zemalja. Za Hrvatsku je iskazan veliki interes od strane Emirata, Saudijske Arabije te ostalih bliskoistočnih zemalja. Od destinacija veliki interes je iskazan za Dubrovnik, Split, Plitvice, otoke i Zagreb.
Podsjetimo, prema nedavno objavljenom istraživanju zagrebačkog Instituta za turizam "Priprema za sutra: Analiza turističke potražnje iz zemalja GCC prema Hrvatskoj", ustanovljeno je kako najviše turista dolazi iz Kuvajta, a zatim iz Ujedinjenih Arapskih Emirata, Katara i Omana. Prosječna duljina boravka je tri dana, a od smještaja ih zanimaju hoteli s četiri ili pet zvjezdica.