Promotivna kampanja Hrvatske turističke zajednice „Epic Week“ ostvarila odlične rezultate!

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:

Doseg od gotovo 13 milijuna ljudi i više od 10 tisuća novih fanova na društvenim mrežama! Odlični su to rezultati promotivne kampanje „Epic Week“, koju je pokrenula Hrvatska turistička zajednica u mjesecu travnju na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i Pinterest. Riječ je o kampanji koja je pokrenuta s ciljem poticanja fanova i potencijalnih turista da kreiraju svoj odmor iz snova, a kojeg mogu provesti upravo u Hrvatskoj. U sklopu kampanje je kreirana i nagradna igra putem koje je Hrvatska dodatno pozicionirana kao destinacija bogate i široke ponude u kojoj svatko može pronaći nešto za sebe. Osim objava Hrvatske turističke zajednice na društvenim mrežama, vidljivosti kampanje su pridonijele i objave hrvatskih olimpijaca te stranih blogera, koji su također podržali ovu kreativnu kampanju.

Tako su u sklopu „Epic Week“ kampanje svi sudionici mogli kreirati svoj idealan odmor i to putem posebno izrađene web stranice kampanje, na kojoj je bila ponuđena 101 aktivnost. Koncept kampanje i nagradne igre podrazumijevao je odabir top sedam aktivnosti koje čine odmor iz snova, a sudionici su također mogli birati lokacije, znamenitosti, gradove, ali i okuse koje žele doživjeti i okusiti tijekom svog posjeta Hrvatskoj. U nagradnoj su igri sudjelovali svi oni koji su odabranih top sedam aktivnosti podijelili na svojim profilima na društvenim mrežama, a u veliko finale su ušli oni sudionici čije su objave prikupile najveći broj lajkova. Glavnu nagradu je osvojila ona osoba koja je imala najbolji argumentirani opis zašto baš ona zaslužuje nagradu, a ovaj je put to bila natjecateljica iz Poljske, koja je napravila kreativnu i originalnu prezentaciju o Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji i razlozima zašto baš ona zaslužuje putovanje za dvije osobe, a u sklopu kojega će doživjeti upravo onih sedam aktivnosti koje je odabrala za svoj odmor iz snova.