U organizaciji Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Francuskoj posljednjih tjedana se u nekoliko francuskih gradova predstavljala hrvatska turistička ponuda, kao i brojni noviteti koji bi u nadolazećim godinama trebali povećati turistički promet s francuskog tržišta u Hrvatsku. Tako je prošlog četvrtka održana radionica i predstavljanje regije Dubrovnik. Događaj je okupio 40 francuskih agenata i turoperatora, MICE agenata te novinara iz regije Alpes Maritimes u Nici. Radionica je uz sudjelovanje predstavnika Dubrovačko–neretvanske županije, te hotelijera i receptivnih agencija sa šireg područja dubrovačke regije, održana u povodu lansiranja nove redovne linije Croatia Airlinesa koja će glavni turistički centar i vodeći resort francuske rivijere, od 24. travnja dva puta tjedno (ponedjeljkom i petkom) povezivati s Dubrovnikom.
U prepunoj dvorani aerodroma u Nici okupljenim se agentima obratila i direktorica pariškog ureda Croatia Airlinesa Robertina Majstrović koja je naglasila kako će Nica biti treća francuska baza, nakon Pariza i Lyona, koja je povezana letovima prema hrvatskim gradovima. Analize pokazuju da je broj putnika s aerodroma u Nici prema Hrvatskoj u 2013. porastao za 25 posto u odnosu na 2012., a od 2010. do 2013. taj je broj čak deset puta veći. To je dobar razlog za otvaranje direktne zrakoplovne linije između Nice i Dubrovnika po prvi put u povijesti Hrvatske.
Direktorica Predstavništva HTZ-a u Parizu Daniela Mihalić Đurica tom je prigodom istaknula brojne aktivnosti predstavništva oko predstavljanja hrvatske turističke ponude u pred i posezoni jer je poznato da Fracuzi u velikom broju putuju upravo u tim razdobljima. „Novi programi turoperatora, ali i bitno poboljšana zračna povezanost ostavlja prostora za još brojnije dolaske u sljedećim godinama, posebno u razdobljima pred i posezone“, istaknula je direktorica Mihalić Đurica, dodavši kako se uz novu liniju Croatia Airlinesa Nica – Dubrovnik u 2015. godini iz francuskih gradova otvaraju još tri nove redovne zračne linije; linije Nantes-Split i Bordeax-Dubrovnik kompanije Volotea, dok niskobudžetna kompanija EasyJet uvodi letove i iz zracne baze Orly (Pariz).
Također, proširena je i suradnja između Croatia Airlinesa i Air Francea uspostavom „code-share“ letova čime je Zagreb povezan s Parizom izravnim letovima dva puta na dan. Time su stvoreni dodatni preduvjeti na francuskom tržištu i za populariziranje hrvatske prijestolnice kao city break odredišta.
U organizaciji francuskog Predstavništva HTZ-a prošlog je tjedna održana i godišnja poslovna radionica SELL CROATIA u Parizu. Radionica je ocijenjena vrlo uspješnom i od strane francuskih sudionika i od strane hrvatskih partnera. Prisustvovalo je 20-ak hrvatskih tvrtki te više od 100 francuskih agenata, turoperatora, MICE i VIP novinara. Uz pozdravni govor direktorice Mihalić Đurice, okupljene je pozdravio i hrvatski veleposlanik u Francuskoj Ivo Goldstein te glavni tajnik francuske udruge francuskih turoperatora Jurgen Bachmann koji je govorio o dobrim prodajnim trendovima i rezervacijama za Hrvatsku.
Predstavništvo HTZ-a Pariz, uz potporu francuskog turoperatora Jet Toursa i mreže agenata Thomas Cook, ovog tjedna predstavlja hrvatsku turističku ponudu i na poznatom sajmu u Nantesu, koji će se održavati od 27. veljače do 1. ožujka.