Proglašeni pobjednici četvrtog izdanja turističke nagrade Marko Polo

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:

Turistički koordinacijski centar suradnje Kine i 14 zemalja srednje i istočne Europe objavio je pobjednike četvrtog izdanja Turističke nagrade Marko Pola. Hrvatska turistička zajednica, kao članica žirija, sudjelovala je u donošenju odluke o pobjednicima. 

Odlukom međunarodnog žirija nagrađeni su:

  • u kategoriji hotela:  „Hotel Hills“, Sarajevo, Bosna i Hercegovina
  • u kategoriji turističke agencije: „Tragovi Grčke“,  Grčka 
  • u kategoriji nacionalnih i regionalnih turističkih organizacija: Predstavništvo grčke nacionalne turističke organizacije u Kini 

Hoteli Mercure Budapest, odnosno hoteli Mercure Budapest Korona, Mercure Budapest City Center i Mercure i Ibis Budapest Castle Hills dobitnici su počasnog priznanja. 

Turistička nagrada Marko Polo pokrenuta je 2019. godine s ciljem odavanja priznanja doprinosu turističkih dionika tadašnjih 17 zemalja srednje i istočne Europe u stvaranju najboljeg zajedničkog turističkog proizvoda za kinesko tržište. 

Zbog posljedica pandemije, 2022. godine žiri je odlučio promijeniti fokus nagrade i pozdraviti prijave onih hotela, agencija i nacionalnih i regionalnih turističkih organizacija koji su uveli inovativne aktivnosti tijekom pandemije COVID-19, kako bi zadržali interes kineskih putnika u regiji srednje i istočne Europe i /ili svaki novi proizvod ili uslugu koji su osmišljeni kako bi privukli pozornost kineskih putnika po završetku pandemije. Prijave su morale odražavati praćenje novih trendova u Kini od strane poslovnih subjekata te ciljanje onih segmenata kineskih putnika čiji interes odgovara sofisticiranoj ponudi zemalja srednje i istočne Europe. Žiri je tražio kreativne i inovativne ideje koje su pomogle u prevladavanju ozbiljnog uzroka pandemije i pretvaranju negativnih učinaka u nešto novo, jedinstveno i obećavajuće. 
Turistički koordinacijski centar suradnje Kine i 14 zemalja srednje i istočne Europe čestitao je pobjednicima na uspjehu, osobito uzimajući u obzir da su, zbog pandemije COVID–19, prijave, u vremenima teških uvjeta za međunarodni turizam, bile otežane. 

Od pobjednika se očekuje da u svim svojim komunikacijskim kanalima godinu dana ističu banner „Turistička nagrada Marko Polo, uz preporuku Turističkog koordinacijskog centra suradnje Kine i 14 zemalja srednje i istočne Europe“. 

Hrvatska turistička zajednica članica je turističkog koordinacijskog centra suradnje Kine i 14 zemalja srednje i istočne Europe, te dugi niz godina zajednički provodi brojne aktivnosti usmjerene na kinesko tržište i kineske goste.