Prezentacija Slavonije i Zagorja u Münchenu

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:
poslovna radionica
U utorak, 8. travnja, održana je u Münchenu prezentacija kontinentalne Hrvatske i turističkih potencijala unutrašnjosti Hrvatske. Prezentaciji je nazočilo 50 predstavnika medija i turoperatora koji djeluju na području Bavarske te predstavnici ADAC-a. Kontinentalnu Hrvatsku predstavile za turističke zajednice Požeško-slavonske, Vukovarsko-srijemske i  Osječko-baranjske županije (za Slavoniju) te Turistička zajednica Krapinsko-zagorske županije. Prezentacija je organizirana u koordinaciji ispostave Hrvatske turističke zajednice iz Münchena.

U sklopu događanja održane su prezentacije Zagorja i Slavonije čiji je cilj bio turističkim djelatnicima iz Münchena predstaviti potencijale Zagorja i Slavonije, među kojima se ističu termalni i seoski turizam, aktivni odmor i kultura, kao i sklapanje novih kontakata među potencijalnim partnerima.

Uz promotivne filmove obaju regija, predstavljena je turistička ponuda i prednosti koje se turistima pružaju u ovim destinacijama, s posebnim naglaskom na gastronomsku ponudu Zagorja i Slavonije. Tom su prilikom predstavljeni zagorski specijaliteti koje su priredili kuhari hotela Blue Sun Kaj iz Marije Bistrice i Termi Tuhelj, ali i zagorska i slavonska vina, a iste su sudionici prezentacija mogli i kušati.

Nakon prezentacije, za predstavnike turoperatorske branše, među kojima su bili predstavnici ID Riva Toursa, FTI-a i drugih turoperatora, održana je poslovna radionica i niz korisnih susreta s predstavnicima turističke privrede iz Zagorja. Bavarskim partnerima predstavljeni su Villa Magdalena iz Krapinskih Toplica, Terme Jezerčica, Tuheljske Toplice, hotel Blue Sun Kaj, etno selo Vuglec Breg i specijalna bolnica Stubičke Toplice. Događanje je upotpunjeno glazbenim brojevima višestruko nagrađivanoga svirača usne harmonike Tomislava Golubana, a sudionici su izrazili veliki interes za Slavonijom i Zagorjem te su pohvalili turističku ponudu kontinentalne Hrvatske.

Promocija kontinentalnog dijela Hrvatske spada u prioritetne ciljeve hrvatskog turizma i turističkim djelatnicima i predstavnicima medija predstavlja na emitivnim tržištima zanimljivu alternativu odmora kakav poznaju. Ovaj vid promotivnih aktivnosti usmjeren je ka afirmaciji hrvatskog kontinenta kao destinacije koja može biti atraktivna za njemačke goste koji žele otkriti i nova područja koja pružaju sve bolju turističku uslugu.