Predstavništvo HTZ-a predstavilo hrvatsku turističku ponudu na sajmu Los Angeles Travel and Adventure Show

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno: pon, 29.02.2016 - 10:00
LA Travel Show 2016

Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u SAD-u predstavilo je ponudu Hrvatske na najvećem američkom B2C turističkom sajmu „Los Angeles Travel and Adventure Show“.

 

Dvanaesti Travel and Adventure Show održan je u konferencijskom centru Long Beach Convention Center u organizaciji tvrtke Unicomm koja istoimeni sajam organizira u sedam američkih gradova, u Dallasu, Chicagu, San Franciscu, San Diegu, Washington DC-u, Philadelphiji, a od sljedeće godine i u Denveru. Partneri i pokroviteji sajma su 1000TravelTips.com (nacionalni medijski pokrovitelj), Press Telegram, Adventure Outdoors, Food Traveler, WTJ, NBC Los Angeles, Cruise Planners, American Express Travel, Fiji, Rick Steve's Europe i još mnogi drugi.

 

Travel and Adventure Show je najveći B2C sajam u SAD-u na kojem izlažu predstavnici turističkih organizacija i putničkih kompanija iz cijelog svijeta - turoperatori, turističke agencije, kruzing kompanije, hotelijeri, turističke zajednice te je posjećen od velikog broja novinara, blogera i produkcijskih kompanija.

 

Osim interakcije s posjetiteljima, odnosno potencijalnim turistima kroz direktni kontakt na štandu i aktivnostima na tri “pozornice” (Travel Channel Theater, Destination Theater, Savvy Traveler Theater), sajam nudi mogućnost upoznavanja s novim poslovnim partnerima, proizvodima i novostima iz industrije.

 

Uz HTZ na sajmu su izlagale još 2 hrvatske tvrtke: Inspiration Croatia i Katarina Line te tvrtke specijalizirane za prodaju Hrvatske u SAD-u: The Best of Croatia, Kompas International i Sail Croatia. 

 

Sajam je posjetilo više od 35 tisuća posjetitelja, a štand HTZ-a je bio jedan od najposjećenijih što dodatno potvrđuje popularnost Hrvatske na američkom tržištu.

 

Dva dana prije početka sajma, 25. veljače, održana je stručna radionica Sell Croatia s ciljem povećanja prepoznatljivosti i prodaje Hrvatske na zapadnoj obali SAD-a, s naglaskom na Kaliforniju koja prestavlja jednog od najvećih generatora turističke potražnje za Europu.

 

Poslovna radionica održala se u hotelu «Sofitel Beverly Hills» te je okupila 13 hrvatskih i 36 američkih partnera iz Los Angelesa.