Kategorija:
Objavljeno:
U organizaciji Hrvatske turističke zajednice, hrvatski turizam ovaj se tjedan, od 6. do 10. ožujka predstavlja na sajmu ITB u Berlinu, jednom od najvažnijih svjetskih turističkih sajmova. ITB je za Hrvatsku osobito značajan, a praksa je pokazala da je i najbolji indikator turističkih kretanja u sezoni koja slijedi. Zadobiti povjerenje Nijemaca, svjetskih putnika broj jedan, cilj je svih svjetskih turističkih odredišta. Turistička ponuda Hrvatske bit će predstavljena na štandu veličine 218 m2 (štand broj 219; hala 1.2). Osim opće turističke ponude svoje će programe i destinacije predstaviti turističke tvrtke i turističke zajednice iz Hrvatske, a prvog dana sajma, u srijedu, 6. ožujka s početkom u 12:00 održat će se tiskovna konferencija o hrvatskom turizmu nakon koje će biti održana prezentacija i degustacija hrvatskih vina.
Stručni sajam čini ITB Berlin najznačajnijom poslovnom platformom za globalnu turističku ponudu. Za stručne posjetitelje sajam je idealno mjesto za sklapanje poslova, susrete s poslovnim partnerima, upoznavanje novih trendova, koncepata i mogućnosti suradnje te svakako prilika za širenje postojećih kontakata.
Prošle godine na sajmu je sudjelovalo gotovo 11.000 izlagača iz 187 zemalja, a tijekom pet dana održavanja zabilježeno je više od 113.000 stručnih posjetitelja. Sa sajma i popratnih događanja izvještavalo je 7.000 novinara, a vrijednost ugovornih poslova dosegla je iznos od šest milijardi eura. Sajam ITB Berlin održava se od 1966. godine.
Nakon intenzivnih nastupa na turističkim sajmovima u veljači, Hrvatska turistička zajednica i u ožujku nastavlja s promidžbenim aktivnostima na emitivnim turističkim tržištima. Tako će tijekom ovog mjeseca hrvatska turistička ponuda biti predstavljena na pet turističkih sajmova. Prvi sajam je Berlin (6. – 10. ožujka), slijede nastupi u Moskvi (20.-23. ožujka), Parizu (21.-24. ožujka) i Götheborgu (21.-24. ožujka). Kraj mjeseca ožujka obilježit će sajam u Kijevu (27. -29. ožujka).
Stručni sajam čini ITB Berlin najznačajnijom poslovnom platformom za globalnu turističku ponudu. Za stručne posjetitelje sajam je idealno mjesto za sklapanje poslova, susrete s poslovnim partnerima, upoznavanje novih trendova, koncepata i mogućnosti suradnje te svakako prilika za širenje postojećih kontakata.
Prošle godine na sajmu je sudjelovalo gotovo 11.000 izlagača iz 187 zemalja, a tijekom pet dana održavanja zabilježeno je više od 113.000 stručnih posjetitelja. Sa sajma i popratnih događanja izvještavalo je 7.000 novinara, a vrijednost ugovornih poslova dosegla je iznos od šest milijardi eura. Sajam ITB Berlin održava se od 1966. godine.
Nakon intenzivnih nastupa na turističkim sajmovima u veljači, Hrvatska turistička zajednica i u ožujku nastavlja s promidžbenim aktivnostima na emitivnim turističkim tržištima. Tako će tijekom ovog mjeseca hrvatska turistička ponuda biti predstavljena na pet turističkih sajmova. Prvi sajam je Berlin (6. – 10. ožujka), slijede nastupi u Moskvi (20.-23. ožujka), Parizu (21.-24. ožujka) i Götheborgu (21.-24. ožujka). Kraj mjeseca ožujka obilježit će sajam u Kijevu (27. -29. ožujka).