U tijeku je predstavljanje hrvatske turističke ponude na sajmu Borsa Internazionale del Turismo (BIT), koji se održava u Milanu do 13. veljače 2018. Riječ je o prvoj većoj promotivnoj aktivnosti Predstavništva HTZ-a u Italiji, a hrvatski je štand zabilježio velik interes Talijana. Naime, najviše se upita odnosilo na proizvode poput kampinga, biciklizma i gastronomije, a osim jadranske obale Talijani se sve više zanimaju i za kontinentalni dio Hrvatske gdje žele otkriti nove destinacije.
Prvi dan sajma je rezerviran za široku publiku, dok je sajam ostalih dana otvoren za poslovnu publiku i profesionalce iz turističkog sektora. Na sajmu sudjeluje 1300 izlagača i 1500 hosted buyera, a osim klasičnih prezentacija u sklopu sajma se održavaju i poslovne radionice, kongresi te tematski okrugli stolovi.
Nakon nastupa na sajmu BIT, Predstavništvo HTZ-a u Italiji će provoditi daljnje aktivnosti s ciljem jačanja nacionalnog turističkog branda, surađivati s medijima i influenserima te svakako iskoristiti potencijal zdravstvenog, ciklo, pustolovnog, nautičkog turizma te bogate eno-gastro ponude. Istodobno će se raditi na uspostavi novih zrakoplovnih linija, organizaciji prezentacija za agente, a svakako će se pojačati i segment B2B i B2C komunikacije. Predviđeno je održavanje i webinar prezentacija putem interneta, koje su se u prošloj godini pokazale vrlo interesantnima i koje su imale odličan odaziv talijanskih organizatora putovanja i prijevoznika.
Lojalni gosti
Prema rezultatima ankete Tomas ljeto, koju je proveo Institut za turizam, Talijani su naši lojalni gosti jer su čak po 6 puta boravili u hrvatskim destinacijama. Motivi dolazaka Talijana u Hrvatsku su prirodne i kulturne ljepote, gastronomija, otkrivanje novih mjesta te sport i wellness. U hrvatskim destinacijama ostaju prosječno po 8 dana, a dnevno su troše oko 76 eura.
Hrvatska se kao turistička destinacija u Italiji percipira kao stabilno i sigurno tržište te se sve više nameće kao tražena i poželjna destinacija Talijana za odmor.