Koordinacijski centar za turizam Kine i zemalja srednje i istočne Europe (China-CEEC's Tourism Coordination Centre), a u kojem je članica i Hrvatska turistička zajednica, i ove je godine otvorio natječaj za dodjelu prestižne Turističke nagrade Marko Polo za 2022. godinu.
Prijave na natječaj, koji je otvoren do 30. lipnja 2022. godine, mogu uputiti sve turističke agencije, turoperatori, hoteli te nacionalne i regionalne turističke organizacije, kako bi pokazali i istaknuli svoje aktivnosti na kineskom tržištu, odnosno pripreme za povratak kineskih putnika u zemlje srednje i istočne Europe.
Turistička nagrada Marko Polo 2022.
Međunarodni žiri, u kojem će ove godine biti i predstavnik Hrvatske turističke zajednice, najboljim će ocijeniti one proizvode i usluge koje za cilj imaju ponovno privlačenje kineskih posjetitelja, a fokus žirija će biti na kreativnim te inovativnim rješenjima u jeku pandemije, koja su za cilj imala zadržavanje vidljivosti destinacija, kao i interesa kineskih putnika za turističkim putovanjima.
Tako turističke organizacije zemalja i regija mogu prijaviti svoje strategije za tržište Kine ili aktivnosti na digitalnim kanalima koje su provedene tijekom posljednje dvije godine. Turističke agencije i turoperatori također mogu prezentirati svoje online aktivnosti provedene tijekom dvije godine pandemije ili pak nove proizvode koji će pridonijeti dužem boravku kineskih turista u srednjoj i istočnoj Europi, dok će hoteli imati priliku predstaviti usluge preventivnih, zdravstvenih i sigurnosnih propisa koje su uveli tijekom pandemije s ciljem zadovoljavanja visokih kineskih standarda u ovom području.
Dodajmo kako će dobitnici nagrade, između ostalog, ostvariti pravo na posebnu oznaku i preporuku, a bit će oglašavani i na komunikacijskim platformama nacionalnih turističkih organizacija i ministarstava 16 zemalja srednje i istočne Europe, kao i na mrežnoj stranici www.ceenter-china.com i društvenim mrežama.
Sve potrebne informacije, kao i obrasce za prijavu možete pronaći u dokumentima ispod ovog teksta.