DER Touristik, treći po važnosti europski turoperator, u 2017. godini pojačano promovira Hrvatsku na njemačkom tržištu, a početkom ožujka su održane prezentacije u Stuttgartu i Münchenu. U promociji Hrvatske s DER Touristikom surađuje i ispostava Hrvatske turističke zajednice u Njemačkoj (München), koja je predstavila turističku ponudu Hrvatske na „DER Touristik Campus Roadshow 2017 – Sonne & Strand“ u njemačkim gradovima Stuttgartu (Baden-Württemberg) i Münchenu (Bavarska).
Predstavljanje u Stuttgartu održano je 1. ožujka u Alte Kanzlei na kojem je nazočilo oko 50 agenata. Prije i nakon prezentacije agenti su imali priliku informirati se na štandu kojeg je, za ovu priliku, organizairao DER Touristik u suradnji s predstavništvom HTZ Njemačka. Prezentacija u Münchenu održana je sljedećeg dana u Cafe-Bistro Dallmayr, na kojoj je nazočilo oko 60 agenata. Hrvatska turistička ponuda zastupljena je u programima putovanja i u brošurama Dertoura, ITSa, ADAC Reisena i Travelixa. Interes za Hrvatsku je velik, buking je prema njihovim informacijama još veći nego prošle godine u ovo vrijeme te traže dodatne kapacitete za glavnu turističku sezonu.
Agentima je predstavljena raznolika turistička ponuda Hrvatske s naglaskom na aktivnosti izvan glavne ljetne sezone. Predstavljeno je bogatstvo kulturnih znamenitosti, prirodne ljepote s nacionalnim parkovima i parkovima prirode, enogstronomija, mogućnosti aktivnog odmora i biciklističkih tura, prometna povezanost s njemačkim gradovima i druge zanimljivosti. Roadshow se nastavlja 27. ožujka u Leipzigu te nakon toga u Berlinu, Hamburgu i Kölnu.