Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Njemačkoj nastavilo je suradnju s vodećim turoperatorima na edukaciji agenata prodaje o Hrvatskoj i hrvatskoj turističkoj ponudi. Naime, kako bi i u 2017. godini agenti bili što bolje informirani i kako bi mogli pružati kvalitetnu uslugu u vidu informiranja njihovih klijenata, njemačko predstavništvo HTZ-a je, zajedno s vodećim turoperatorom na njemačkom tržištu TUI-em iz Hannovera, organiziralo set od tri prezentacije u raznim njemačkim gradovima.
Tako su organizirane prezentacije 21. ožujka u Leverkusenu, 22. ožujka u Koblenzu te 23. ožujka u Stuttgartu, a ukupno je na tim manifestacijama sudjelovalo 100 agenata prodaje, uglavnom iz TUI mreže. Agentima su prezentirani trendovi u hrvatskom turizmu za sezonu 2017., kao i nove zrakoplovne linije te nove atrakcije, a posebni je naglasak stavljen na Kvarner, Zadar i Makarsku Rivijeru.
TUI je pak prezentirao novosti u hotelskoj ponudi u Hrvatskoj, među kojima i novi hotel TUI Blue Jadran u Tučepima, ali i ostale nove hotele koji su u ponudi od sezone 2017. Uz navedeno su prezentirane i TUI posebne akcije za pred i posezonu. Agenti su iskazali veliki interes za Hrvatskom i hrvatskim destinacijama, a posebno su putovanjem u Hrvatsku nagrađeni oni agenti koji su iskazali izvrsno poznavanje hrvatske turističke ponude.