Odabrano 5 ponuditelja za drugu fazu Izbora Krovnoga komunikacijskog koncepta (Big Idea) koji će predstavljati komunikacijsku i marketinšku okosnicu Hrvatske turističke zajednice

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:
U svrhu postizanja ciljeva definiranima Strateškim marketinškim planom hrvatskog turizma, jačanja nacionalnog turističkog brenda, povećanja turističkog prometa u razdoblju pred i posezone te povećanja prosječne potrošnje turista, Hrvatska turistička zajednica 23. listopada objavila je poziv za dostavu prijava za sudjelovanjem u Izradi krovnoga komunikacijskog koncepta (tzv.“Big Idea“).

Do roka za podnošenje dokumentacije u pretkvalifikacijskoj fazi, dakle, do 12. studenoga 2014., pristiglo je ukupno 13 prijava, kako individualnih, tako i zajednice ponuditelja. 

Nastavno na kriterije i uvjete definirane pozivom, a koji obuhvaćaju do maksimalno 3 subjekta u zajednici ponuditelja, visoku razinu iskustva i uspjeha u stvaranju relevantnih idejnih koncepata koji se uspješno primjenjuju u inozemstvu, visoku razinu stručnog priznanja te posjedovanje znanja i iskusnog tima angažiranih stručnjaka, od strane Tehničkog povjerenstva koje su činili članovi Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice, za drugu fazu Izbora krovnog komunikacijskog koncepta odabrano je 5 ponuditelja.

Hrvatska turistička zajednica u idućoj fazi postupka odradit će tako sa sljedećim ponuditeljima uvodni sastanak i predstavljanje projektnog zadatka: GREY Zagreb i GREY EMEA (Europa, Bliski istok & Afrika);  Studio Sonda d.o.o. (HR) i  M&C SAATCHI London & Milano); BBDO Zagreb (HR), AMV BBDO (Velika Britanija )  i  DEC BBDO (Španjolska); SCPF (Segarra, Cuesta, Puig, Fernandez, SI) (Španjolska) i Bruketa & Žinić (HR); te McCann Zagreb (HR) i Future Brands (Velika Britanija).

Zaključno, ponude s kreativnim prijedlozima pet odabranih ponuditelja dužno je dostaviti do 16. prosinca. HTZ će s predloženim konceptima izaći na 8 glavnih tržišta i ispitati kako ista reagiraju na prijedloge. Povjerenstvo odabrano od strane Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice finalno će, prema formuli,  ocijeniti prijedloge i dostavljene koncepte, po čemu će, zaključno s prihvaćanjem ponude biti potpisan i ugovor.