Kategorija:
Objavljeno:
U terminu od 26. do 29. lipnja njemački turoperator TUI, u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom, u Zadru je predstavio svoj novi glavni katalog za zimsku sezonu 2014./2015.
U Zadru su se tako, uz visoki menadžment TUI-a, okupila 74 najvažnija njemačka turistička novinara, koji su prvoga dana posjeta Hrvatskoj imali priliku uživati u obilasku grada te u vožnji i svečanoj večeri na brodu Nada, dok su drugoga dana boravka, nakon cjelodnevnog izleta po vlastitome odabiru, uživali u zanimljivoj večeri organiziranoj na travnatom dijelu ispred hotela Iadera uz show cooking te zabavni program.
Subota, 28. lipnja, bila je rezervirana za tiskovnu konferenciju i predstavljanje zimskoga kataloga za sezonu 2014./2015. Nakon prikazivanja promidžbenog spota Hrvatske turističke zajednice iz trenutne kampanje Visit Croatia.Share Croatia, okupljenim se pozdravnim govorom obratio ministar turizma Darko Lorencin. U svome obraćanju novinarima ministar Lorencin predstavio je planove razvoja hrvatskog turizma, od PPS koncepta do povećanja upravljanja destinacijom i proizvodima kroz sustav destinacijskog menadžmenta koji će osigurati jačanje hrvatskog turističkog proizvoda te time povećati konkurentnost na glavnim tržištima. Uz ministra Lorencina novinare je pozdravio i Christian Clemens, CEO TUI-ja, te predstavio inovacije u TUI sustavima i trendove na njemačkome tržištu – ekskluzivne i visokokvalitetne hotelske koncepte koji odgovaraju na potrebe raznih ciljnih skupina, poput TUI-jevih koncept hotela Sensimar, hotelskog branda Puravida Resorts, TUI Best Family, Viverde, Robinson i Club Magic te Suneo clubs. Govoreći o Hrvatskoj, naglasio je kako su cijene stabilne, kapaciteti na letovima za Hrvatsku povećani od ove sezone za 19% kao i da se po prvi puta nude paket aranžmani s dolascima na zračnu luku Rijeka.
TUI je isto tako jasno poručio kako u Hrvatskoj vidi veliki potencijal daljnjeg razvoja u top turističku destinaciju, kako zbog dostupnosti zračnim i cestovnim prijevozom, prirodnih ljepota, ali i zbog izvrsnih mogućnosti izleta te bogate gastronomske ponude i kvalitetnih hotela. Predstavnici TUI-ja očekuju ove godine povećanje broja putnika za Hrvatsku te se nadaju, uz kvalitetnu ponudu kao i potporu hotelijera, proširenju svojih hotelskih koncepata u Hrvatskoj.
Posljednjega dana boravka u Hrvatskoj, u jedinstvenome ambijentu Trga pet bunara u Zadru, održana je svečana večera, a trodnevni program rezultirao je pozitivnim komentarima novinara o destinaciji, izletima, turističkoj ponudi, ali i kompletnoj organizaciji samoga događanja.