Kategorija:
Objavljeno:
Na 9. sjednici Sabora Hrvatske turističke zajednice održanoj u zagrebačkom hotelu Sheraton i službeno je usvojen Strateški marketinški plan hrvatskog turizma i na njegovim temeljima postavljen Program rada Hrvatske turističke zajednice za 2015. godinu.
Nakon što je početkom prosinca Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice usvojilo Program rada Hrvatske turističke zajednice za 2015. godinu, danas je Program predstavljen i članovima Sabora Hrvatske turističke zajednice koji su isti jednoglasno usvojili. Ovime Program rada postaje i službenim dokumentom na temelju kojega će Glavni ured provoditi sve svoje aktivnosti u narednoj godini. Program rada za 2015. godinu temeljen je na postavkama Strateškog marketinškog plana, ključnoga dokumenta uz Strategiju razvoja hrvatskog turizma, koji u narednome razdoblju donose značajne preokrete kako u aktivnostima Glavnog ureda, tako i sustava i hrvatske turističke industrije u cjelini. Novim komunikacijskim alatima, novim vizualnim identitetom, te ciljanim aktivnostima na za Hrvatsku najznačajnijim tržištima, Hrvatska turistička zajednica u narednom će razdoblju aktivno stremiti repozicioniranju i kvalitativnoj prepoznatljivosti Hrvatske kao poželjne turističke destinacije za posjet tijekom cijele godine.
Sabor Hrvatske turističke zajednice prihvatio je danas i Strateški marketinški plan hrvatskog turizma čime isti od danas postaje i službenim dokumentom cjelokupne hrvatske turističke industrije. Navedeni dokument u narednom će razdoblju biti temeljnim dokumentom svih strateških planova usmjerenih ka ostvarenju tri ključna cilja: povećanju broja dolazaka gostiju i van glavne sezone, povećanju potrošnje gostiju, te jačanju svjesnosti o brendu Hrvatska na svim ključnim tržištima. Kroz sve definirane planove, a osobito kroz Program rada za 2015. godinu, Hrvatska turistička zajednica dat će jaču potporu hrvatskoj turističkoj industriji.
''Ključ uspjeha hrvatskog turizma temelji se na jakoj suradnji svih dionika turističke industrije. Hrvatska turistička zajednica prepoznala je značaj suradnje, a ovaj ambiciozni Program rada i kvalitetan Strateški marketinški plan temelj su svih budućih suradnji na svim razinama industrije. Na SMPHT-u se radilo dugo i kvalitetno. Tijekom njegove izrade uvažavane su sugestije svih dionika u turizmu i upravo stoga danas imamo kvalitetan dokument, dokument koji konačno neće biti dokument sam za sebe, već jedan doista kvalitetan operativni plan koji u narednome razdoblju nosi benefit za cjelokupnu industriju. Veseli činjenica da ćemo jakom suradnjom svi zajedno raditi na realizaciji svih postavki istoga, što će u konačnici donijeti dobrobit svim hrvatskim regijama, ali i Hrvatskoj kao prepoznatljivoj destinaciji u cjelini.'' – rekao je direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivičić nakon održane sjednice.
Podsjetimo, svrha SMPHT-a jest omogućiti Hrvatskoj i njezinoj turističkoj industriji da kroz turizam ostvari veći prihod i razvojno napreduje te time predlaže strategije i inicijative za stvaranje dodane vrijednosti za tržište, osvajanje gostiju s tradicionalnih i novih tržišta, bolje upravljanje zadovoljstvom turista te, kao krajnji rezultat, kreiranje njihove odanosti. Jednako tako, svrha mu je turističkoj industriji i regijama dati podršku u provedbi kvalitetnijih marketinških aktivnosti i učinkovitijeg upravljanja Planom. Ključan fokus SMPHT-a je na tri cilja, jačanje turističkog brenda ''Hrvatska'', povećanje volumena prometa u pred i posezoni te povećanje prosječne potrošnje po realiziranome gostu, s prijedlogom rješenja objedinjenog marketinga turističkih proizvoda i regija na emitivnim tržištima uz prijedlog djelovanja koji bi pomogao turističkoj industriji da se bolje komercijalizira, korištenjem inovativnih tehnika.
Na sjednici Sabora Hrvatske turističke zajednice predstavljena je i aktualna situacija o stanju na emitivnim tržištima i rezultatima ostvarenima u prvih 11 mjeseci 2014. godine. U razdoblju od siječnja do studenoga zabilježen je ukupni rast od 4,7 % u dolascima te rast od 2 % u noćenjima, a posebno vesele odlični rezultati posezone koji su rezultat pokrenutog pilot projekta Hrvatske turističke zajednice - Hrvatska 365 te svih aktivnosti provedenih unutar istoga.
Nakon što je početkom prosinca Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice usvojilo Program rada Hrvatske turističke zajednice za 2015. godinu, danas je Program predstavljen i članovima Sabora Hrvatske turističke zajednice koji su isti jednoglasno usvojili. Ovime Program rada postaje i službenim dokumentom na temelju kojega će Glavni ured provoditi sve svoje aktivnosti u narednoj godini. Program rada za 2015. godinu temeljen je na postavkama Strateškog marketinškog plana, ključnoga dokumenta uz Strategiju razvoja hrvatskog turizma, koji u narednome razdoblju donose značajne preokrete kako u aktivnostima Glavnog ureda, tako i sustava i hrvatske turističke industrije u cjelini. Novim komunikacijskim alatima, novim vizualnim identitetom, te ciljanim aktivnostima na za Hrvatsku najznačajnijim tržištima, Hrvatska turistička zajednica u narednom će razdoblju aktivno stremiti repozicioniranju i kvalitativnoj prepoznatljivosti Hrvatske kao poželjne turističke destinacije za posjet tijekom cijele godine.
Sabor Hrvatske turističke zajednice prihvatio je danas i Strateški marketinški plan hrvatskog turizma čime isti od danas postaje i službenim dokumentom cjelokupne hrvatske turističke industrije. Navedeni dokument u narednom će razdoblju biti temeljnim dokumentom svih strateških planova usmjerenih ka ostvarenju tri ključna cilja: povećanju broja dolazaka gostiju i van glavne sezone, povećanju potrošnje gostiju, te jačanju svjesnosti o brendu Hrvatska na svim ključnim tržištima. Kroz sve definirane planove, a osobito kroz Program rada za 2015. godinu, Hrvatska turistička zajednica dat će jaču potporu hrvatskoj turističkoj industriji.
''Ključ uspjeha hrvatskog turizma temelji se na jakoj suradnji svih dionika turističke industrije. Hrvatska turistička zajednica prepoznala je značaj suradnje, a ovaj ambiciozni Program rada i kvalitetan Strateški marketinški plan temelj su svih budućih suradnji na svim razinama industrije. Na SMPHT-u se radilo dugo i kvalitetno. Tijekom njegove izrade uvažavane su sugestije svih dionika u turizmu i upravo stoga danas imamo kvalitetan dokument, dokument koji konačno neće biti dokument sam za sebe, već jedan doista kvalitetan operativni plan koji u narednome razdoblju nosi benefit za cjelokupnu industriju. Veseli činjenica da ćemo jakom suradnjom svi zajedno raditi na realizaciji svih postavki istoga, što će u konačnici donijeti dobrobit svim hrvatskim regijama, ali i Hrvatskoj kao prepoznatljivoj destinaciji u cjelini.'' – rekao je direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivičić nakon održane sjednice.
Podsjetimo, svrha SMPHT-a jest omogućiti Hrvatskoj i njezinoj turističkoj industriji da kroz turizam ostvari veći prihod i razvojno napreduje te time predlaže strategije i inicijative za stvaranje dodane vrijednosti za tržište, osvajanje gostiju s tradicionalnih i novih tržišta, bolje upravljanje zadovoljstvom turista te, kao krajnji rezultat, kreiranje njihove odanosti. Jednako tako, svrha mu je turističkoj industriji i regijama dati podršku u provedbi kvalitetnijih marketinških aktivnosti i učinkovitijeg upravljanja Planom. Ključan fokus SMPHT-a je na tri cilja, jačanje turističkog brenda ''Hrvatska'', povećanje volumena prometa u pred i posezoni te povećanje prosječne potrošnje po realiziranome gostu, s prijedlogom rješenja objedinjenog marketinga turističkih proizvoda i regija na emitivnim tržištima uz prijedlog djelovanja koji bi pomogao turističkoj industriji da se bolje komercijalizira, korištenjem inovativnih tehnika.
Na sjednici Sabora Hrvatske turističke zajednice predstavljena je i aktualna situacija o stanju na emitivnim tržištima i rezultatima ostvarenima u prvih 11 mjeseci 2014. godine. U razdoblju od siječnja do studenoga zabilježen je ukupni rast od 4,7 % u dolascima te rast od 2 % u noćenjima, a posebno vesele odlični rezultati posezone koji su rezultat pokrenutog pilot projekta Hrvatske turističke zajednice - Hrvatska 365 te svih aktivnosti provedenih unutar istoga.