Ministar Lorencin i direktor Ivičić posjetili turistički sajam f.re.e. u Munchenu

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno: čet, 19.02.2015 - 15:00
Ivicic_Lorencin_Munchen

Ministar turizma Darko Lorencin i direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivičić, posjetili su međunarodni turistički sajam f.re.e. u Munchenu, na kojem su se susreli s nizom turoperatora koji rade putovanja iz Njemačke za Hrvatsku, kao što su Inter Challet, Kroati Reisen, FTI i Riva Tours.

 

Ministar Lorencin se tijekom boravka u Munchenu susreo i sa Geraldine Knudsen, voditeljicom za turizam Grada Munchena s kojom je razgovarao o Strategiji razvoja hrvatskog turizma te novom Strateškom marketing planu. Također, ministar je napomenuo kako će se Hrvatska za sljedeću godinu brendirati i promovirati potpuno drugačije na emitivnim tržištima. Knudsen je istaknula kako se u 2015. očekuje nastavak trenda odlazaka na više putovanja tijekom godine i skraćivanja trajanja putovanja gostiju iz Njemačke. Također, rekla je kako je Hrvatska omiljena među parovima s djecom i mlađim odraslima te kako sunce i more ostaju i dalje najvažniji motiv putovanja za Nijemce.

 

Nijemci su tradicionalno najbrojniji u Istri. Istarska županija broji 43 posto svih noćenja Nijemaca u Hrvatskoj i 37 posto dolazaka. Slijedi Primorsko-goranska županija s 24 posto dolazaka i skoro 24 posto noćenja. Na trećem mjestu po dolascima Nijemaca nalazi se Splitsko-dalmatinska županija, dok je po noćenjima na trećem mjestu Zadarska županija. Prema podacima HTZ-a u 2014. godini, s njemačkog tržišta ostvareno je 2,075 milijuna dolazaka što predstavlja rast od 2,11 posto u odnosu na 2013. te 15,79 milijuna noćenja što predstavlja rast od 1,54 posto u odnosu na 2013. Njemačka je najvažnije emitivno tržište za Hrvatsku s udjelom od 21,13 posto u ukupnom broju noćenja u 2014.

 

Ministar Lorencin i direktor Glavnog ureda HTZ-a Ivičić susreli su se u predstavništvu HTZ-a, u Munchenu i s predstavnicima Tarrae Reisin, čiji je booking na visokoj razini kao i prošle godine, te ih je direktor tom prilikom upoznao sa Strateškim marketinškim planom koji uključuje angažiranje globalne PR agencije i novu branding Hrvatske koji će se provesti na jesen ove godine. „Uvest će se brojne promjene u promociji hrvatskog turizma te očekujemo vrlo dobre rezultate u ovoj i sljedećoj godini“, istaknuo je Ivičić, dodavši kako HTZ provodi program Hrvatska 365 kojim se promoviraju proizvodi koji nisu „sunce i more“, a kojima je cilj povećanje turističkog prometa izvan glavne sezone te povećanje turističke potrošnje.

 

Ministar Lorencin je posjetio i sjedište FTI grupe, jednog od najvećih turoperatora u Njemačkoj, koji bilježi rast bookinga ove godine. Razgovarali su o mogućnosti dodatnih kampanja i o programu Hrvatska 365 za koji su predstavnici FTI grupe pokazali poseban interes, te o zajedničkom promoviranju na Sonneclar TVu, vodećem njemačkom tv programu za prodaju turističkih aranžmana, koji je u vlasništvu FTI grupe za koji je ministar Lorencin i dao intervju u sklopu svog posjeta. Predstavnici FTI grupe spomenuli su i kako će u travnju ove godine, organizirati putovanje kroz Srednju Dalmaciju za svoje agente kako bi se bolje upoznali s ponudama hrvatskog turizma, te studijsko putovanje za novinare u rujnu ove godine.