Ministar Lorencin i direktor Ivičić na predstavljanju hrvatskih vina u New Yorku

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:
Vina Croatia

Ministar turizma Darko Lorencin i direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivičić su tijekom službenog boravka u SAD-u, u utorak u Astor centru u New Yorku sudjelovali na predstavljanju, odnosno godišnjem kušanju hrvatskih vina, u sklopu čega su održane i dvije masterclass radionice – „Taste Croatia. Discover Croatia“ i „American Winemakers who fell in love with Blue Adriatic“. Cilj navedenog događaja, provedenog u organizaciji Udruženja vinarstva pri HGK, bio je približiti američkoj publici hrvatska vina i njihovu raznolikost te se upoznati sa uspješnim Amerikancima koji su investirali u proizvodnju vina u Hrvatskoj.

 

Hrvatski su vinari na događanju predstavili posebnosti četiri hrvatske vinogradarske regije i najbolja vina s brojnim međunarodnim odličjima naših vinarija, i to: Agrolaguna, Badel 1862, Benmosche Family Vineyards, Bibich, Degrassi, Feravino, Galić, Grgić Vina, Korak, Korta Katarina, Kozlović, Krauthaker, Lagradi, Markus, Matošević, Miloš, PP Orahovica, Rizman, Rota vina, Saints Hills, Stina Vino, Suha Punta, Vinogradi Volarević, Zigante i Zlatan Otok. Na događaju je sudjelovalo oko 500 vinskih stručnjaka, predstavnika medija, distributera, ugostitelja i turoperatora, što je potvrdilo veliki interes za hrvatskim vinima.

 

„Hrvatska ima vrlo bogatu eno-gastro ponudu, koja uključuje kvalitetna i vrhunska hrvatska vina koja se danas proizvode diljem cijele zemlje i na koja smo veoma ponosni. Upravo bogatstvo domaće eno-gastro ponude turisti u raznim istraživanjima ocjenjuju kao jednu od komparativnih prednosti Hrvatske pred ostatkom Mediterana“, izjavio je ministar te dodao kako upravo ovakvi projekti vode povećanju prepoznatljivosti Hrvatske i njenih vina na vrlo zahtjevnom i velikom američkom tržištu.

 

U nastavku dana, Lorencin i Ivičić sastali su se s Patriciom Ornst i Sabrinom Smith, predstavnicama Delte, jedne od najvećih aviokompanija u SAD-u, s kojima su razgovarali o mogućnostima uspostave direktnih avio linija prema Hrvatskoj.

 

„Američki turisti u Hrvatsku ne idu samo zbog sunca i mora, već ih zanimaju i drugi turistički proizvodi poput eno-gastronomije i aktivnog odmora. Takvi gosti u Hrvatsku će stizati u pred i posezoni i vrlo su nam važni jer je produljenje turističke sezone jedan od glavnih prioriteta naše turističke politike“, istaknuo je ministar te ujedno iskazao interes za pregovore oko uvođenja direktne linije iz New Yorka ili Chicaga za Zagreb jer bi to pozitivno utjecalo na povećanje turističkog prometa prema Hrvatskoj. „Jedna od glavnih tema ovog službenog puta jest povećanje prometa iz Sjeverne Amerike. Već smo dogovorili u Kanadi poslovanje sa Sky Greecea-om koji od lipnja uvodi direktnu liniju prema Zagrebu, s čime smo vrlo zadovoljni te ovaj tjedan idemo i na kanadsku promociju“, zaključio je ministar.

 

„Mi smo, mala, šarmantna i još neotkrivena zemlja te vjerujem kako će Amerikanci biti veoma zainteresirani za otkrivanje dijelova koji su za njih još nepoznanica“, izjavio je direktor HTZ-a Ivičić te naglasio kako je Hrvatska turistička u mogućnosti potencijalnu suradnju sa zrakoplovnim prijevoznicima ostvariti i putem modela udruženog oglašavanja. Također, direktor je istaknuo dobru suradnju s turoperatorima koji posluju na američkom tržištu, između ostaloga i sa Udruženjem američkih putničkih agencija koja će sljedeće godine veliki godišnji susret održati upravo u Hrvatskoj.

 

Direktorica odjela za plan i analizu Delte, Sabrina Smith obećala je kako će napraviti detaljnu analizu tržišta te procjenu isplativosti i mogućnosti uvođenja rute New York – Zagreb.

 

Nakon New Yorka, ministar Lorencin i direktor Ivičić putuju u Kanadu gdje će sudjelovati na svečanom predstavljanju izravne avio linije Toronto – Zagreb, koju od lipnja ove godine uvodi Sky Greece Airlines. Događanje će se održati sutra, 26. veljače 2015. u Baqka Gallery Cafe. Tijekom boravka u Torontu ministar i direktor će se također susresti s glavnim turoperatorima i agentima te odraditi nekoliko intervjua s predstavnicima medija.