U suradnji hotelske kuće Jadranka iz Malog Lošinja, Croatia Airlinesa, TZ Kvarnera, novinske kuće Abendzeitung iz Münchena te Hrvatske turističke zajednice, u petak 29. svibnja je u Münchenu organizirana manifestacija pod nazivom Croatian Night. Tema manifestacije bila je prezentacija MICE ponude sa posebnim naglaskom na Mali Lošinj i na hotelsku kuću Jadranka sa svojim kapacitetima, projektima i razvojnim planovima za budućnost.
Na manifestaciju se, na poziv predstavništva HTZ-a i agencije Culturebrand, odazvalo više od 100 predstavnika MICE branše, turističkog sektora, turoperatora, ADAC-a te predstavnika medija.
Manifestacija je započela uz razgovorom s medijima, prilikom kojeg su izvršni direktor Jadranke g. Werner Cerutti i direktor predstavništva HTZ-a za Njemačku Romeo Draghicchio predstavili medijima razvojne projekte za jačanje pred i posezone na nivou Hrvatske te razvojne projekte na otoku Lošinju. Nakon izlaganja su uslijedila pitanja predstavnika medija kojie su posebno interesirali Wellness i SPA programi u objektima Jadranke.
Manifestaciji su se, nakon predstavnika medija, pridružili i drugi uzvanici iz MICE branše. Istima su se obratili i drugi partneri večeri: Croatia Airlines i TZ Kvarnera. Prezentacije su upriličile direktorica Croatie Airlines za Njemačku Maren Exel i direktorica TZ Kvarnera Irena Peršić Živadinov. Prisutnima se obratio i Generalni konzul Republike Hrvatske u Münchenu Petar Uzorinac. Uzvanicima su prezentirani i promotivni filmovi HTZ-a i Lošinja.
Nakon službenog dijela uslijedio je Get Together uz specijalitete koje su pripremili djelatnici Jadranke iz Malog Lošinja. Gastronomski dio temeljio se na autohtonim proizvodima i receptima sa kvarnerskog područja.
Manifestacija je ocjenjena uspješnom od strane svih sudionika te je bila korisna poglavito radi prezentacije potencijala MICE segmenta u Hrvatskoj kao proizvoda za jačanje pred i posezone. Specijalistima iz MICE branše koji djeluju na području Bavarske iskoristili su priliku za stijecanje kontakata sa hrvatskim partnerima.