Lošinj prepoznao važnost kvalitete usluga

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:
Na danas održanom, jubilarnom, 10. Mystery shopping danu u Rovinju, direktorica Turističke zajednice grada Malog Lošinja Đurđica Šimičić u ime turističke zajednice primila je nagradu za najbolju destinaciju u istraživanju kvalitete usluga u turizmu Hrvatske. Nagradu dodjeljuje Heraklea, prva agencija za mystery shopping u Hrvatskoj, odgovorna za mjerenje i unapređenje kvalitete usluga. Istom su prilikom premijerno predstavljeni rezultati istraživanja Tajni gost, provedenog u sezoni 2013. godine.

Jubilarni Mystery shopping dan održan je pod pokroviteljstvom predsjednika Republike Hrvatske dr. sc. Ive Josipovića, Ministarstva turizma, Ministarstva gospodarstva, Hrvatske gospodarske komore i Hrvatske turističke zajednice.

Lošinj je prva destinacija koja je 2011. godine uvela mjerenje kvalitete usluge na razini destinacije i ono je obuhvatilo sve lokacije s kojima bi tajni gost došao u kontakt, od trajekta do javnog prijevoza, hotela, kampova, ugostiteljskih objekata te raznih kulturnih ustanova, znamenitosti i točaka od interesa. Iako je ostvareni ukupni rezultat od 83 posto (od mogućih 100) iznad hrvatskog prosjeka, još uvijek postoje područja za poboljšanja čijim uvođenjem se može postići još veća konkurentska prednost u odnosu na ostale turističke destinacije.

„Lošinj već godinama vodi brigu o kvaliteti usluge na razini cijele destinacije te nam je jako drago primiti ovu nagradu kao dodatni poticaj i priznanje za donošenje strateških odluka. Uz pomoć naših tajnih kupaca te vjernih i novih gostiju, trudit ćemo se biti još bolji u svim segmentima turističke ponude na Lošinju te biti prepoznati kao destinacija izvrsnosti“, rekao je gradonačelnik grada Malog Lošinja Gari Cappelli.

U 2014. godini nastavlja se s provođenjem ispitivanja kvalitete usluge u sklopu projekta ''Tajni kupac'' i provođenje online ankete o zadovoljstvu gostiju boravkom na Lošinju u uredu Turističke zajednice i turističkim agencijama, s time da se od ove godine u  prikupljanje podataka uključuju i svi zainteresirani iznajmljivači na području otoka Lošinja, kao i provođenje anketa u ugostiteljskim objektima. Gosti će na tabletima moći ocijeniti pruženu uslugu, ljubaznost osoblja, ponudu autohtonih jela i pića, cijenu u odnosu na kvalitetu jela, ali i dati prijedlog za najbolji specijalitet objekta. Svi zainteresirani za provođenje anketa moći će samostalno provjeravati odgovore svojih gostiju, njihove primjedbe i prijedloge, te u skladu s njima napredovati u kvaliteti.