Kampanja SuperBowlCroatia Hrvatske turističke zajednice osvojila nagradu City Nation Place u kategoriji „Best Usage of Social Media“

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:
CTEHwZYXIAEoBW8

Kampanja Hrvatske turističke zajednice #SuperBowlCroatia, osmišljena povodom ovogodišnjeg finala američke nogometne lige - NFL, osvojila je nagradu City Nation Place u kategoriji Best Usage of Social Media.
Nagrada The City Nation Place Awards,  čiji je cilj ohrabriti, privući, promovirati i potaknuti ekonomski razvoj destinacija, po prvi puta dodjeljivala se ove godine.

Hrvatska turistička zajednica u istoj je kategoriji bila je nominirana s još četiri kandidata, Austrijskim nacionalnim turističkim uredom, ConnectIreland.com, Travel Manitoba i Onlynalon.
Nagrade su dodijeljene na prvoj City Nation Place konferenciji 5. studenoga 2015. u Londonu u večernjim satima.
Zadovoljstvo nagradom izrazio je i direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić koji je naglasio kako je tim ljudi promptno i marketinški odlično iskoristio činjenicu o hrvatskom porijeklu oba trenera u finalu najgledanijeg sportskog spektakla u SAD-u te je krenuo u vrlo kratkom roku u osmišljavanje i online kampanje kako bi se Hrvatska promovirala kao turistička destinacija u sklopu jednog od najvećeg natjecanja. Ne treba posebno isticitati cijenu jedne minute reklamnog prostora unutar finala američkog nogometa, a Hrvatska je osvanula kao najveća „skrivena“ zvijezda reklamne kampanje te skrenula pozornost na sebe.

„Nagrada je samo potvrda našem radu i smjeru u kojem idemo, a posebno mi je drago da je i moj tim ljudi time dobio još veću motivaciju za stvaranje kvalitetnog sadržaja na društvenim mrežama. To je napravio tim ljudi koji osjećaju veliku strast i entuzijazam za posao kojeg rade i jako su ponosni što rade stvari za opće dobro. Osim ove nagrade, istaknuo bi i još jednu, a to  naši prijatelji, obitelj Ailleo, koji su osvojili nagradno putovanje te su nam među prvima i čestitali. Zaista su odlični ambasadori hrvatskog turizma u Americi, često se sa njima Twittamo, a oni još češće dijele svoje lijepe uspomene s nagradnog putovanja.“

Ovo je samo potvrda važnosti društvenih mreža u svakodnevnoj komunikaciji, ali i korištenju. Važno je istaknuti kako za nas fanovi nisu samo broj, već osobe s imenom i prezimenom, koje zajedno s nama rade na promidžbi i stvaraju sadržaj.

Ovom prilikom, još jednom želim se zahvaliti ljudima koji su radili na kampanji te svima koji nam čestitaju putem društvenih mreža, a ima ih zaista puno!
OBJAVA REZULTATA:
http://www.citynationplace.com/2015/11/05/the-city-nation-place-awards-winners/