S ciljem podupiranja prodaje aranžmana za Hrvatsku u sklopu turističkih agencija, predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Njemačkoj je tijekom proteklog vikenda, od 18. do 19. studenoga, sudjelovalo na dvije manifestacije za klijente koje su organizirane od strane turističkih agencija. Tako su djelatnici predstavništva HTZ-a Frankfurt sudjelovali na jednodnevnoj manifestaciji za klijente u organizaciji agencije DERPart Rade u Kehlu, dok su djelatnici ispostave HTZ-a München sudjelovali na radionici na sajmu „Reisemesse Würzburg“ u organizaciji TUI Reisecenter Frölich iz istoimenog grada.
Agencija DERPart Rade je vodeća agencija na jugozapadu Njemačke s četiri poslovnice te s razgranatom mrežom partnerstva. Agencija i slovi za jednu od jačih agencija u Njemačkoj jer u ponudi imaju sve vodeće turoperatore, a pošto djeluju na području uz samu francusku granicu veliki broj klijenata im dolazi i iz obližnjeg Strasbourga. Na ovoj su manifestaciji, koja je okupila 2.000 posjetioca, izlagali svi vodeći njemački turoperatori poput TUI-a, DER Touristika, FTI-a, Alltouursa, Neckermanna, Studiosusa i Schauinslanda, a od destinacija su uz Hrvatsku bili su prisutni još i Švicarska, Tajvan, Tunis i Južna Afrika. Ponudu su upotpunjavale zračne luke i turoperatori koji se bave kružnim putovanjima. Ponudu manifestacije upotpunjavala je razna gastronomska ponuda i prezentacije destinacija pa je tako na video prezentaciji Hrvatske sudjelovalo oko 90 uzvanika, čime je za hrvatskom turističkom ponudom iskazan izrazito velik interes.
Sajam za turizam, razonodu i rekreaciju „Reisemesse Würzburg“ održao se u poznatom Vogel kongresnom centru. Naglasak manifestacije i radionice održane u sklopu navedenog sajma bio je na moru i kružnim putovanjima. Posjetitelji sajma su, osim obilaska izložbenih prostora izlagača, mogli prisustvovati brojnim prezentacijama najvažnijih cruising kompanija poput Nicko Flusskreuzfahrten, Arosa, TUI Cruises i Hapag Lyoda. Hrvatski štand je bio među najposjećenijima na sajmu, što dodatno potvrđuje rast popularnosti Hrvatske kod klijenata koji svoj odmor bukiraju posredstvom turističkih agencija.