Kategorija:
Objavljeno:
Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u New Yorku u suradnji s globalnom inicijativom TravelMassive organiziralo je 12. studenoga 2014. događanje za predstavnike medija sa istočne obale SAD-a. Dvosatnom predstavljanju ponude hrvatskog turizma, održanom u hotelu Kimpton Eventi, nazočilo je oko 120 predstavnika medija i ostalih predstavnika turističke industrije.
Okupljenim uzvanicima obratila se Ina Rodin, direktorica predstavništva Hrvatske turističke zajednice u New Yorku i ukratko predstavila projekt Hrvatske turističke zajednice - Hrvatska365.
Uz predstavljanje nekih od originalnih hrvatskih proizvoda, kao i onih manje poznatih na američkom tržištu, održano je natjecanje za najbolji „selfie“ s kravatom. Sudionici su bili pozvani na sudjelovanje u vezivanju kravate uz objavu svojih vezova na Twitteru i Instagramu na hashtagu #CroatiaCravatNYC, s dodavanjem nekih zanimljivosti o Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji ili podrijetlu kravate. Prva nagrada natjecanja bio je petodnevni smještaj u hotelu Lone za dvije osobe, dok su drugonagrađenom i trećenagrađenom darovana hrvatska vina i kravate.