Hrvatska turistička zajednica prvi put nastupila na Virtuoso Travel Week konferenciji

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno: pon, 17.08.2015 - 09:00
Virtuoso_Las Vegas

U Las Vegasu je održan 27. po redu Virtuoso Travel Week koji je zabilježio rekordnu posjećenost. Naime, konferenciji je prisustvovalo 4.800 sudionika od čega 2.300 turističkih posrednika i više od 2.000 preferencijalnih partnera među kojima je i Hrvatska turistička zajednica (HTZ) te četiri hrvatske kompanije: Calvados Club, Fortuna Travel, Le Meridien Lav Hotel i Hotel Villa Dubrovnik. Konferencija se održala od 8. do 13. kolovoza.

 

Predstavnici Glavnog ureda HTZ-a i ureda Predstavništva HTZ-a u New Yorku održali su više od 350 sastanaka s turoperatorima, turističkim agencijama, savjetnicima za putovanje i kruzing kompanijama iz SAD-a, Kanade, Meksika i Južne Amerike te ih upoznali s turističkom ponudom Hrvatske. Također, govorilo se o ulozi i aktivnostima HTZ-a s naglaskom na edukaciju i marketinške aktivnosti na pojedinim tržištima, kako onim samostalnim, tako i o onim u suradnji s Virtuoso centralom. Brojni partneri su upoznati s mogućnostima udruženih aktivnosti s ciljem povećanja prepoznatljivosti Hrvatske kao atraktivne i sigurne europske turističke destinacije te generiranja većeg broja turističkih dolazaka i prihoda s predmetnih tržišta.

 

Osim održavanja sastanaka i networkinga na raznoraznim prijemima tijekom Virtuoso Travel Weeka, HTZ je bio jedan od domaćina Virtuoso Destination Showcase večere održane 10. kolovoza na kojoj su uzvanici uživali u hrvatskim proizvodima.

 

Podsjetimo, početkom 2015. godine Hrvatska turistička zajednica (HTZ) postala je članicom VIRTUOSA, vodeće međunarodne mreže putničkih posrednika za organizaciju luksuznih putovanja koja uz turoperatore, turističke agencije, putničke savjetnike, zrakoplovne kompanije, kruzing kompanije, prestižne hotele i hotelske lance okuplja i nacionalne turističke organizacije. Bitno je naglasiti da su turističke zajednice nekih europskih zemalja, poput Austrije, Njemačke i Švicarske, dugogodišnji partneri Virtuosa što se pokazalo kao vrlo isplativa marketinška investicija. Godišnji promet veći od 14 milijardi američkih dolara čini Virtuoso najznačajnijom organizacijom u industriji luksuznih putovanja.