Hrvatska turistička zajednica održala poslovnu radionicu u Seoulu

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:
Sell Croatia_Seoul_1

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) je, u suradnji s Turističkom zajednicom grada Zagreba i uz podršku partnera Turkish Airlines, organizirala poslovnu radionicu Sell Croatia koja se održala u The Plaza hotelu u korejskom glavnom gradu Seoulu. Za radionicu je iskazan veliki interes što potvrđuje prisustvo više od 90 sudionika iz 60 korejskih kompanija. Uz brojne turoperatore i agente, radionicu je popratio i velik broj novinara iz 11 medijskih kuća.
 

Okupljene je kratko pozdravio počasni konzul Republike Hrvatske u Republici Koreji In-Mo Yang, a isto je učinila i Martina Bienenfeld, direktorica TZGZ te Renata Deželjin, direktorica Sektora za posebne prezentacije i studijska putovanja u Glavnom uredu HTZ-a.

 

Na radionici je, uz turističke zajednice Dubrovačko-neretvanske i Ličko-senjske županije, sudjelovalo i 12 hrvatskih agencija: Adria Happy Tours, Adriatic Excursions, Aronda Adriana Travel, Gea Travel, Gulliver Travel, Katarina Line, Kompas Zagreb, Lea Gabriela (Tours Around Croatia), Obzor putovanja, Palma Travel, Super Tours Incoming DMC i Uniline. 

 

U sklopu radionice je organizirana i nagradna igra za sudionike koji su mogli osvojiti jednu od dvije nagrade. Prva nagrada uključuje land aranžman u Hrvatskoj za dvije osobe, dok  druga uključuje land aranžman u Hrvatskoj za jednu osobu. U nagradnoj igri sudjelovale su turističke zajednice grada Zagreba, Ličko-senjske, Zadarske i Istarske županije te turistička zajednica Kvarnera. Navedene turističke zajednice osigurale su besplatan smještaj za pobjednike nagradne igre.

 

Podsjećamo kako su korejski turisti, kada govorimo o turistima s dalekih tržišta, među onim posjetiteljima koji ostvaruju najveće stope rasta u dolascima i noćenjima. Tako su korejski turisti u prošloj godini ostvarili ukupno 252 tisuće dolazaka (porast od 239 posto) i 319 tisuća noćenja (porast od 218 posto). Trendovi rasta su nastavljeni i u ovoj godini jer smo u prvih pet mjeseci s korejskog tržišta ostvarili 122 tisuće dolazaka (porast od 37 posto) i 144 tisuće noćenja (porast od 35 posto).