Nakon što je sredinom rujna Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice prihvatilo završno izvješće Strateškog marketinškog plana hrvatskog turizma za razdoblje 2014.-2020., isto je direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivičić u listopadu, na Danima hrvatskog turizma, predstavio i cjelokupnoj zainteresiranoj javnosti. Jednako tako, Strateški marketinški plan je početkom mjeseca studenoga na održanoj koordinaciji predstavljen i svim direktorima županijskih turističkih zajednica, dok će se sredinom prosinca održati i sjednica Sabora Hrvatske turističke zajednice na kojoj će ovaj dokument i službeno biti usvojen.
Nastavno na navedeno, a s ciljem upoznavanja nižeg sustava turističkih zajednica s postavkama SMPHT-a, Hrvatska turistička zajednica od siječnja kreće s nizom edukativnih radionica za sustav turističkih zajednica. Na ovaj način omogućit će se detaljnije upoznavanje sustava s postavkama SMPHT-a, ali i njegova lakša implementacija u sve daljnje strateške i ostale dokumente turističkog sustava te time i realizacija ciljeva zacrtanih u navedenome dokumentu.
''Za kvalitetnu implementaciju ovoga strateškog dokumenta hrvatskog turizma ključno je da sve razine turističkog sustava budu dobro i detaljno upoznate sa istim. SMPHT će provoditi Glavni ured Hrvatske turističke zajednice u suradnji s turističkom industrijom i ostalim suradnicima djelujući u skladu s načelima opće korisnosti, usredotočenosti na unapređenju prodaje te poštivanju rastuće autonomnosti regionalnih i lokalnih turističkih zajednica te će u tom smislu GU HTZ postati partnerom navedenih turističkih zajednica. Ciljevi SMPHT-a, jačanje nacionalnog turističkog brenda, povećanje turističkog prometa u razdoblju pred i posezone te povećanje prosječne potrošnje turista, bit će podržani i snažnom suradnjom koju će HTZ pružiti turističkoj industriji. Upravo stoga Hrvatska turistička zajednica aktivno od siječnja kreće s edukacijom sustava, čime će se doprinijeti lakšem razumijevanju i provođenju svih postavki SMPHT-a. Podsjećam još jednom kako ovaj dokument, zajedno sa Strategijom razvoja hrvatskog turizma, predstavlja kvalitetan okvir i temelj za sve nadolazeće operativne planove u godinama koje slijede. Strateški je to plan cijeloga sustava i cijelog hrvatskog turizma te je u operativnom smislu zahtjevniji i od same Strategije.'' – rekao je direktor Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivičić najavljujući seriju edukacija vezanih uz SMPHT.
Podsjetimo, Strateški marketinški plan, kao jedan od ključnih dokumenata kojim je definiran nacionalni turistički marketing Republike Hrvatske, temelji se na Strategiji razvoja turizma Republike Hrvatske do 2020. godine. Njegova svrha jest omogućiti Hrvatskoj i njezinoj turističkoj industriji da kroz turizam ostvari veći prihod i razvojno napreduje te time predlaže strategije i inicijative za stvaranje dodane vrijednosti za tržište, osvajanje gostiju s tradicionalnih i novih tržišta, bolje upravljanje zadovoljstvom turista te, kao krajnji rezultat, kreiranje njihove odanosti, ali također turističkoj industriji i regijama dati podršku u provedbi kvalitetnijih marketinških aktivnosti i učinkovitijeg upravljanja Planom.
Od sredine listopada Izvršni sažetak Strateškog marketinškog plana hrvatskog turizma dostupan je i na web stranicama Hrvatske turističke zajednice.