Hrvatska turistička zajednica drugu je godinu zaredom nastupila na Virtuoso Travel Week konferenciji u Las Vegasu koja se održavala od 06. do 11. kolovoza. Ove godine HTZ je nastupio s nominacijom za najbolju turističku zajednicu što je veliki uspjeh s obzirom da je riječ o tek drugoj godini članstva. Nagradu je dobio Novi Zeland, ali HTZ je nagrađena za «Most Comprehensive Advisor Program» kao priznanje za inovativni i izrazito sadržajni program edukacije o Hrvatskoj.
28. Virtuoso Travel Weeka zabilježilo je rekordnu posjećenost – 5.270 sudionika konferencije iz 98 zemalja od čega 2.488 turističkih posrednika i 2.239 preferencijalnih partnera. Osim HTZ-a, četiri hrvatske kompanije su članice Virtuosa: Calvados Club, Fortuna Travel, Le Meridien Lav Hotel i Hotel Villa Dubrovnik. Predstavnici Glavnog ureda HTZ-a i ureda HTZ-a New York održali su oko 300 sastanaka s turoperatorima, turističkim agencijama, savjetnicima za putovanje i kruzing kompanijama iz SAD-a, Kanade, Meksika i Južne Amerike te ih upoznali s turističkom ponudom Hrvatske, ulogom i aktivnostima HTZ-a te mogućnostima udruženih aktivnosti u cilju povećanja prepoznatljivosti Hrvatske kao atraktivne i sigurne europske turističke destinacije te generiranja većeg broja turističkih dolazaka i prihoda s predmetnih tržišta. Osim mnogobrojnih sastanaka i networkinga tijekom Virtuoso Travel Weeka (Professional Development, Global Update Meeting, Product & Service Development, New Member & New Partner Reception, Gala Awards Dinner, itd.), održan je destinacijski seminar/trening na kojem je sudjelovalo oko 180 agenata te sastanci s predstavnicima 35 ključnih američkih medija (Travel + Leisure, Afar, Travel Weekly, Conde Nast Traveler, PBS, itd.). HTZ je bio i jedan od domaćina Virtuoso Destination Showcase večere 9. kolovoza na kojoj su uzvanici uživali u hrvatskim proizvodima.
Nakon sudjelovanja na Virtuoso Travel Weeku i održavanja brojnih sastanaka može se zaključiti da je Hrvatska definitivno jedna od traženijih destinacija za putovanje američkih i kanadskih putnika, te raste interes iz Meksika i Latinske Amerike. Najnoviji rezultati Virtuoso anketa pokazuju da je Hrvatska među top 10 destinacija koje su najviše rasle u 2016. – rast potražnje za Hrvatskom iznosi 25% u odnosu na 2015. Inače, tijekom 2016. aktivnosti HTZ-a kao članice Virtuosa u suradnji s TZ Grada Zagreba, TZ Istre, TZ Kvarnera, TZ Splitsko-dalmatinske županije, Dubrovačko-neretvanske županije i TZ Grada Dubrovnika uključuju sljedeće: Virtuoso Advisor Professional Development (Learning Engagement Advisor Program-LEAP: pet webinara, E-module i face-to-face treninzi, studijsko putovanje, dokumentarni film o Hrvatskoj, itd.), Virtuoso Marketing (Virtuoso Life Magazine, Virtuoso Traveler, Destination Directory, Direct E-marketing, promocija putem društvenih medija) i Virtuoso sastanci i konferencije.
Članstvo i aktivnosti s Virtuosom od presudne su važnosti za promociju Hrvatske na američkom kontinentu kao jednom od glavnih svjetskih emitivnih tržišta kao i rastu prometa odnosno broja noćenja i prihoda. Bitno je naglasiti da je godišnji promet Virtuoso agenata više od 15 milijardi američkih dolara što čini Virtuoso najznačajnijom organizacijom u industriji luksuznih putovanja.