Na desetom izdanju Dana komunikacija, jednog od najvećih regionalnih festivala tržišnih komunikacija koji se od 11. do 14. travnja 2024. održao u Rovinju, sudjelovala je i Hrvatska turistička zajednica. Tim povodom, Martina Srnec, direktorica Sektora za promociju i oglašavanje HTZ-a na panelu pod nazivom „Pursuit of Authenticity: Going Native“, objasnila je u čemu se krije važnost native oglašavanja te kakvu ulogu ono ima u stvaranju dodatne vrijednosti kod promocije hrvatskog turizma.
„U zadnjih pet godina udio native oglašavanja u ukupnom obujmu online aktivnosti koje HTZ provodi na stranim tržištima sve je veći. Prezentacija sadržaja putem članaka i storytellinga jedan je od najučinkovitijih načina promocije koji korisniku pruža autentičnost u okruženju portala kojeg on čita te samim time pruža i veći kredibilitet koji rezultira stjecanjem povjerenja korsinka. Također, izborom adekvatnih medija za plasman native oglašavanja dolazimo do željene ciljane skupine za koju je sadržaj i namijenjen“, izjavila je Srnec, dodavši da Hrvatska turistička zajednica, osim native oglašavanja, u svrhu postizanja što veće vidljivosti, uz tradicionalne komunikacijske kanale koristi i nove inovativne kanale i formate oglašavanja u suradnji sa svjetski poznatim travel medijima i portalima kao što su Wanderlust, Condé Nast, Expedia te globalnim medijskim konglomeratima poput Paramounta.
Na ovogodišnjem događanju koje je okupilo nekoliko tisuća sudionika i veliku međunarodnu komunikacijsku zajednicu, sudionici su mogli uživati u više od 70 programskih sadržaja te upoznati najznačajnije alate i trendove suvremene marketinške industrije.
Hrvatska turistička zajednica na Danima komunikacija u Rovinju
Kategorija:
Objavljeno: