„Hrvatska 365 Gourmet“ radionica, koja je danas uspješno održana u Splitu u organizaciji Hrvatske turističke zajednice, privukla je stotinjak sudionika. Ovako velik odaziv ne čudi s obzirom da su govornici na radionici bili chefovi Michelina Lionel Levy i Marco Stabile. Chef Levy je poznat kao predvodnik nove mediteranske kuhinje, a zanat je izučio od međunarodno priznatih kuhara poput Erica Fréchona i Alaina Ducassea, dok je chef Stabile svoj zanat ispekao u najfinijim talijanskim kuhinjama, a danas je glavni chef restorana Ora d' Aria u Firenci.
Na radionici su sudjelovali i chef slastičar Yoan Dessarzin, koji radi kao glavni slastičar u hotelu Intercontinental Marseille- Hotel Dieu, ugledna sommelierka Mira Šemić, te Mario Meštrović, sommelier sa međunarodnom A.S.I. diplomom. O marketingu u gastronomiji i brendiranju restorana govorio je Gabriel Vasquez, koji je radio za brojne restorane diljem svijeta. Tako su sudionici radionice u Splitu dobili detaljan uvid u svjetske kulinarske trendove, ali i u lokalnu kuhinju koja može biti dijelom visoke gastronomije. Govorilo se i o modernom slastičarstvu te o menadžmentu restorana, odnosno kako se promovirati i unaprijediti poslovanje. Tema su bile i Michelinove zvjezdice pa su tako sudionici saznali što one znače, kako doći do njih i kako ih sačuvati. U sklopu radionice je održana i degustacija jela i slastica pripremljenih tijekom radionice.
Podsjećamo kako je radionica u Splitu prva u nizu od ukupno četiri radionice koje će se tijekom 2017. godine organizirati u suradnji s Hrvatskom obrtničkom komorom. Druga radionica je po rasporedu u Opatiji, a održat će se 14. lipnja, dok će se preostale dvije održati na jesen u Zagrebu i Osijeku. Sve su radionice prije svega namijenjene chefovima te imaju edukativnu ulogu, odnosno cilj radionica je prezentacija vrhunskih znanja s područja enogastronomije hrvatskim chefovima i profesionalcima s područja eno gastronomije. Koncept svih radionica je isti, samo će se razlikovati po govornicima, a među kojima će biti vrhunski chefovi Michelina, sommelieri te marketinški stručnjaci zaduženi za gastronomiju i brendiranje restorana.