Kategorija:
Objavljeno:
U nedjelju, 1. lipnja, ispostava Hrvatske turističke zajednice iz Munchena zajedno s turističkim zajednicama Grada Poreča, općine Funtana i Tar-Vabriga, predstavila je hrvatsku turističku ponudu u bavarskom gradiću Poingu, u blizini Münchena na tradicionalnoj manifestaciji „Mraktsonntag”. Manifestacija se jednom godišnje održava u glavnoj ulici gradića i okuplja velik broj izlagača koji predstavljaju svoje proizvode i ponudu, a na hrvatskom štandu su uz turističku ponudu poreštine prezentirani i autohtoni gastronomski proizvodi s područja Tara – maslinovo ulje i vino.
Manifestaciju je u samo jednom danu posjetilo više od 10.000 posjetitelja iz Poinga i okolice Münchena, a štand hrvatskih izlagača privukao je veliku pozornost. Najviše interesa posjetitelji su pokazali za novosti vezane uz biciklizam, ronjenje i nove smještajne kapacitete, potvrdivši važnost izravne komunikacije s turistima koji poznaju Poreč i okolicu, kao i uspostavljanje novih kontakata prema turistima koji planiraju posjet Hrvatskoj prvi put. Gradovi Poing i Poreč uspostavili su 2013. godine partnerstvo koje pridonosi jačanju prepoznatljivosti Hrvatske kao turističke destinacije u Bavarskoj.
U prva četiri mjeseca 2014. godine s njemačkog tržišta zabilježen je porast od 9 posto dolazaka i 11 posto noćenja, od čega u travnju čak 34 posto više dolazaka te 35 posto više noćenja u usporedbi s istim mjesecom prošle godine, a očekuje se nastavak pozitivnog trenda dolazaka njemačkih turista na odmor u Hrvatsku.
Manifestaciju je u samo jednom danu posjetilo više od 10.000 posjetitelja iz Poinga i okolice Münchena, a štand hrvatskih izlagača privukao je veliku pozornost. Najviše interesa posjetitelji su pokazali za novosti vezane uz biciklizam, ronjenje i nove smještajne kapacitete, potvrdivši važnost izravne komunikacije s turistima koji poznaju Poreč i okolicu, kao i uspostavljanje novih kontakata prema turistima koji planiraju posjet Hrvatskoj prvi put. Gradovi Poing i Poreč uspostavili su 2013. godine partnerstvo koje pridonosi jačanju prepoznatljivosti Hrvatske kao turističke destinacije u Bavarskoj.
U prva četiri mjeseca 2014. godine s njemačkog tržišta zabilježen je porast od 9 posto dolazaka i 11 posto noćenja, od čega u travnju čak 34 posto više dolazaka te 35 posto više noćenja u usporedbi s istim mjesecom prošle godine, a očekuje se nastavak pozitivnog trenda dolazaka njemačkih turista na odmor u Hrvatsku.