Kategorija:
Objavljeno:
World Travel Market (WTM), jedna od najznačajnijih turističkih burzi na svijetu, ove se godine održava od 3. do 6. studenoga Londonu.
Hrvatska turistička zajednica tradicionalno će, kao i svih dosadašnjih godina, na štandu veličine 200 m2 i uz suizlaganje 16 hrvatskih turističkih subjekata, predstaviti hrvatsku turističku ponudu s posebnim naglaskom na šest ključnih proizvoda, nositelja projekta Hrvatska 365.
Hrvatska turistička zajednica tradicionalno će, kao i svih dosadašnjih godina, na štandu veličine 200 m2 i uz suizlaganje 16 hrvatskih turističkih subjekata, predstaviti hrvatsku turističku ponudu s posebnim naglaskom na šest ključnih proizvoda, nositelja projekta Hrvatska 365.
Pred odlazak u London, direktor Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivičić naveo je: ''Britansko tržište, osobito u kontekstu novog Strateškog marketinškog plana, iznimno nam je važno. U narednome razdoblju ovo će tržište biti jednim od ključnih tržišta na koje ćemo usmjeriti svoje aktivnosti i jači fokus. Britanski gosti putuju značajno tijekom cijele godine, a posebno ih zanimaju kultura, eno-gastronomija, festivali, aktivni turizam i touring, što je osobito značajno ako se uzme u obzir da će projekt Hrvatska 365 aktivno ići i u narednih par godina. Hrvatska, s bogatom ponudom kvalitetnih proizvoda, a na samo dva sata leta od Londona, doista u narednim godinama može očekivati značajan porast dolazaka i noćenja britanskih gostiju. Ovogodišnji WTM bit će prilika za rezimiranje svih dosadašnjih suradnji s partnerima, ali i dogovor za nove, jače suradnje, kao i predstavljanje brojnih hrvatskih turističkih noviteta.''
Tijekom četiri dana sajma hrvatskih turistički subjekti predstavit će novosti u svojim programima, a Hrvatska turistička zajednica objedinjenu ponudu hrvatskih regija s posebnim naglaskom na projekt Hrvatska 365, čije je predstavljanje početkom listopada u Londonu izazvalo veliki interes britanskih medija i partnera.
Prvoga dana sajma, uz nazočnost i pozdravne govore ministra Lorencina i direktora Ivičića Hrvatska turistička zajednica održat će svoju tradicionalnu tiskovnu konferenciju za predstavnike domaćih i stranih medija.
Kao i svake godine, na štandu Hrvatske turističke zajednice bit će odrađeni brojni sastanci, među kojima svakako valja spomenuti Orbitz Worldwide, Colette, Travel Channel, Spirit Slovenia, TUI, Jet2, ETC, Wayne's World Media Group, Thomas Cook, Monarch, ali i ostale hrvatske partnere na britanskome tržištu.
Jednako tako, štand Hrvatske turističke zajednice prvoga dana sajma posjetit će i Taleb Rifai, glavni tajnik Svjetske turističke organizacije, koji će se sastati s ministrom Lorencinom i direktorom Ivičićem.
World Travel Market, vodeći svjetski sajam turističke industrije s tradicijom dužom od 30 godina, svake godine okuplja oko 50 tisuća turističkih profesionalaca, više od pet tisuća izlagača i oko tri tisuće predstavnika medija iz cijelog svijeta.
U okviru sajma, na kojem se tradicionalno predstavlja niz aktualnosti i trendova iz područja turizma, svake se godine održava i stotinjak stručnih skupova i seminara, a tradicionalno će se održati i Summit ministara u sklopu kojega će biti okrugli stol na temu ''Turizam i mega događanja''.