Kategorija:
Objavljeno:
![Predstavljanje turisticke ponude u Belgiji(1)](/sites/default/files/styles/paragraph_tekst_sa_slikom/public/2012-03/Predstavljanje%20turisticke%20ponude%20u%20Belgiji%281%29-15133.jpg?itok=hqhXcRKv)
Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Belgiji prošlog je tjedna predstavilo turističku ponudu Hrvatske u dva vodeća regionalna shopping centra, Gent Zuid u Gentu i Waasland u St Niklaasu. Područje na kojem se nalaze oba shopping centra jedno je od najgušće naseljenih područja Belgije, a Gent i St Niklaas važni su belgijski su gradovi u kojima smo dosad bili prisutni s minimalnim promidžbenim aktivnostima. Svaki od ova dva centra bilježi oko 10 000 posjetitelja dnevno, dok se vikendom ova brojka čak i udvostručuje. Tijekom šestodnevne akcije podijeljene su velike količine promotivnog materijala i ostvareni su brojni kontakti s potencijalnim budućim gostima koji su bili jako zainteresirani za našu turističku ponudu te se raspitivali o mogućnostima dolaska i provođenja svog odmora u nekom od brojnih hrvatskih turističkih odredišta.
U europskom duhu i s obzirom na komplementarnu ponudu dviju susjedne i prijateljskih zemalja, prezentacija u ova dva shopping centra održana je u suradnji s kolegama iz predstavništva Slovenske turističke organizacije u Bruxellesu, što su posjetitelji vrlo pozitivno ocijenili. Zajednička prezentacija ujedno je i doprinos racionalizaciji sredstava i podjeli troškova te zahvaljujući tomu i većoj prisutnosti na tržištu. Inače, promidžba hrvatske turističke ponude u Belgiji nastavit će se s identičnim konceptom i intenzitetom odmah nakon uskršnjih praznika s mini-štandovima odnosno info punktovima u shopping centrima u Bruxellesu i Liegeu.
U europskom duhu i s obzirom na komplementarnu ponudu dviju susjedne i prijateljskih zemalja, prezentacija u ova dva shopping centra održana je u suradnji s kolegama iz predstavništva Slovenske turističke organizacije u Bruxellesu, što su posjetitelji vrlo pozitivno ocijenili. Zajednička prezentacija ujedno je i doprinos racionalizaciji sredstava i podjeli troškova te zahvaljujući tomu i većoj prisutnosti na tržištu. Inače, promidžba hrvatske turističke ponude u Belgiji nastavit će se s identičnim konceptom i intenzitetom odmah nakon uskršnjih praznika s mini-štandovima odnosno info punktovima u shopping centrima u Bruxellesu i Liegeu.