Hrvatska turistička ponuda predstavljena u Aeroplan Arrival magazinu

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:
Proljetno izdanje Aeroplan Arrival magazina kanadskoj publici predstavio je Hrvatsku kao „najbolje čuvanu tajnu“. Arrival Aeroplan je tiskan i on-line magazin koji u Kanadi ima tradiciju od 25. godina. Tiska se u 900.000 primjeraka na engleskom i francuskom jeziku, a distribuira se u cijeloj Kanadi. Većina čitatelja su poslovni ljudi koji često putuju te članovi „miles programa“. Novinari magazina prošle su godine posjetili Hrvatsku, a Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Americi pomoglo im je oko servisnih informacija, smještaja, turističkih vodiča i sl.

Čitateljima je kroz zanimljiv tekst prezentiran Zagreb, Hvar, Split i Dubrovnik, a tekst nudi i niz korisnih informacija o odredištima, smještaju, gastronomskoj ponudi, buticima i sl. Osim teksta novinari su napravili i kratak video spot koji se može vidjeti na sljedećem linku:
http://arrival.aeroplan.com/2064/1033/trav...ver-stand-still