Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Italiji organiziralo je nastup i prezentaciju hrvatske turističke ponude na poslovnom sajmu BMT Borsa mediterranea del Turismo koji se, od 18. do 20. ožujka, održao u Napulju. Na sajmu su se, već dvadesetu godinu zaredom, okupili brojni poslovni subjekti i profesionalci u turizmu kako bi prezentirali domaću, odnosno međunarodnu ponudu za nadolazeću sezonu.
Osim brojnih sastanaka, radionica i susreta, sajam je zadnjeg dana održavanja bio otvoren i za široku publiku. Hrvatska turistička ponuda je predstavljena na štandu veličine 9 m2 u sklopu kojeg su održani brojni važni sastanci i susreti s turoperatorima i medijima.
Sajam je bio podijeljen na šest paviljona u kojima je svoju ponudu prezentiralo oko 450 izlagača, a s obzirom na tematiku sajma održane su i četiri poslovne radionice na kojima se akreditiralo vise od 300 buyersa.
Ovaj sajam koji promiče turizam na Mediteranu, godišnje posjeti oko 20 tisuća posjetitelja i velik broj agencija iz srednje i južne Italije kako bi dogovorile poslovnu suradnju u predstojećoj sezoni.