Nakon 40 godina popularni turistički sajam CBR u Münchenu promijenio je imidž i ove godine predstavlja se novim izgledom i imenom. Naziv „F.R.E.E.“ akronim je za posjetitelje Münchena i okolnih regija koji planiraju svoje slobodno vrijeme za odmor. „F.R.E.E.“ je skraćenica za slobodno vrijeme, putovanja i rekreaciju, a osmišljen je kako bi poticao interes posjetitelja da samostalno odluče kako će provesti svoje slobodno vrijeme i godišnji odmor.
Ovaj je sajam posebno važan za Hrvatsku budući da su Bavarci naši vjerni gosti, a hrvatska turistička ponuda će se predstaviti u hali B5 na površini od 240 kvadrata. Osim opće turističke ponude, od suizlagača će svoju ponudu na hrvatskom štandu predstaviti Arenaturist Pula-Medulin, Croatia Airlines, TZ općine Baška Voda, TZ Karlovačke županije, TZ grada Cresa i tvrka Cresanka, TZ grada Raba, TZ općine Krk i TZ Lošinja, TZ Fažane i BI Village, Kamping Village Šimuni i kamp Straško s Paga, Maistra Rovinj, Jadrolinija Rijeka, Nacionalna udruga obiteljskih i malih hotela, TZ grada Opatije i TZ grada Zagreba. Također, na sajmu će se u hali B6 predstaviti i nautička ponuda Hrvatske.
U petak, 27. veljače 2009. godine u 12 sati održat će se i tiskovna konferencija na kojoj će sudjelovati predstavnici Ministarstva turizma, Branko Grgić, državni tajnik i Želimir Kramarić, ravnatelj Uprave za tržište, turističku politiku i međunarodnu suradnju kao i Niko Bulić, direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice, a osvrnut će se na ostvarene rezultate u 2008. godini te prezentirati novosti iz turističke ponude naše zemlje. Prema turističkom prometu iz 2008. godine najviše su noćenja u Hrvatskoj ostvarili turisti iz Njemačke što je 10.982, 654 odnosno 1% više u odnosu na 2007. godini.