Međunarodni sajam turizma, koji se održava od 23. do 26. veljače, zaštitni je znak Beogradskog sajma i jedna je od manifestacija koja čini ovogodišnju sajamsku sezonu. Naime, u istom se terminu održavaju još tri srodne manifestacije – 13. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme HORECA, 8. Međunarodni sajam vina BEOWINE i 13. Sajam suvenira „Posjetite Srbiju“.
Na sajmu turizma se predstavlja i hrvatska turistička ponuda, a na štandu Hrvatske turističke zajednice svoju ponudu predstavljaju i turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije - Riviera Makarska, Grada Zagreba te Hotel Royal iz Zagreba. Tijekom prvog dana sajma iskazan je velik interes za hrvatskom ponudom, a hrvatski je štand bio vrlo posjećen od strane opće, ali i poslovne publike.
Pod sloganom „Uživajte na vrijeme!“, u šest izložbenih hala predstavlja se više od tisuću izlagača iz 56 zemalja – Grčke, Egipta, Makedonije, Crne Gore, Hrvatske, Turske, Slovenije, Bugarske, ali i Indije, Mađarske, Tunisa, Njemačke. Ovogodišnji sudionici su najznačajnije turističke agencije, savezi i organizacije, hoteli, turistički centri, avio kompanije i međunarodni turoperatori.