Hrvatska ponuda predstavljena na sajmu u Montrealu

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno: pon, 24.10.2016 - 10:00

Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice New York u suradnji sa TZ Grada Zagreba uspješno je predstavilo ponudu destinacije na turističkom sajmu International Travel and Tourism Show Montreal u Place Bonaventure kongresnom centru u Montrealu. Sajam, koji ima tradiciju dugu 28 godina, održavao se od 21. do 23. listopada 2016. godine. 

 

Uz HTZ i TZ Grada Zagreba, sajmu su prisustvovale hrvatske tvrtke Obzor putovanja i Putopis te Katarina Line koja je samostalno izlagala. Uz hrvatske tvrtke izlagalo je i nekoliko kanadskih turoperatora koji imaju Hrvatsku uključenu u program i koji bilježe veliki rast potražnje u 2016. godini. 

 

Montreal International Tourism and Travel je jedan od većih turističkih sajmova u Kanadi i najvažniji turistički sajam u frankofonskom području Kanade. U 2016. na sajmu je sudjelovalo oko 400 izlagača iz 100 zemalja te brojni turistički i medijski partneri. Sajam je posjetilo više od 33.000 posjetitelja od kojih 60 posto u dobi od 45 do 64 godina s godišnjim prihodima višim od 75.000$, a 54 posto ih namjerava putovati u 2017. i potrošiti oko 7.000$ za putovanje.

 

Organizator sajma je Expo Média, privatna tvrtka sa sjedištem u Montrealu, uz Montreal International Tourism and Travel Show organizira još nekoliko sajmova u Kanadi kao što su Montreal National Home Show, Ottawa Home and Garden Show, Ottawa Fall Home Show i Ottawa Home and Remodelling Show.

 

Hrvatska predstavljena i američkim medijima

 

Hrvatska je kao turistička destinacija predstavljena i američkim medijima u Denveru i San Franciscu. Naime, od 19. do 21. listopada 2016. predstavništvo Hrvatske turističke zajednice New York uspješno je predstavilo destinaciju američkim medijima na Vemex-u u Denveru i San Franciscu. VEMEX (Visit Europe Media Exchange) je specijalizirani sajam za medije koji omogućuje susret s američkim i kanadskim novinarima i blogerima zainteresiranim za putovanje u Europu. Ukupno je održano 46 sastanaka koji su potvrdili interes medija za Hrvatsku, s naglaskom na kulturne i prirodne atrakcije, aktivni turizam, različite manifestacije i kulinarsku scenu.