Ostalo je 172 dana do svečanog otvaranja Olimpijskih igara (OI) u Riju, a pripreme za Hrvatsku kuću, mjesto susreta hrvatskog sporta, gospodarstva, turizma i medija, su u punom jeku. Njezin značaj za promidžbu Hrvatske prepoznala je i Hrvatska turistička zajednica uključivši se u projekt Hrvatskog olimpijskog odbora (HOO).
U ponedjeljak, 15 veljače 2016. godine potpisan je ugovor o suradnji na projektu Hrvatske kuće OI Rio 2016., a potpisali su ga direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić i glavni tajnik HOO-a Josip Čop.
„Hrvatska turistička zajednica je nacionalna turistička organizacija osnovana radi stvaranja i promicanja identiteta, odnosno ugleda hrvatskog turizma. Upravo je nastup hrvatskih sportaša na tako velikoj sceni kao što su Olimpijske igre izuzetna prilika i za promociju hrvatskog turizma. Gotovo cijeli svijet će pratiti Igre, a mi ćemo dati sve od sebe da značajan dio pozornosti usmjerimo na Hrvatsku u cjelini. Siguran sam kako će, kroz odlične nastupe i rezultate, svoj doprinos dati i sami sportaši te im ovim putem želim puno sreće i uspjeha“, izjavio je direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić.
„Iznimno nam je drago što se Hrvatska turistička zajednica odlučila nastaviti tradiciju zajedničke organizacije Hrvatske kuće. Uspješno smo surađivali na olimpijskim igrama od Atene 2004. godine. Hrvatski su olimpijci, kao i svi hrvatski sportaši, neizostavni dio hrvatskog identiteta i najbolji promotori naše zemlje osvajajući odličja na najvećem i najznačajnijem sportskom natjecanju - olimpijskim igrama. Zahvalni smo HTZ-u što je to još 2002. godine prepoznala te od tada kao sponzor HOO-a prati i podupire naš olimpijce“ rekao je predsjednik HOO-a Zlatko Mateša.
HOO će, kao i na prethodnim olimpijskim igrama, organizirati nacionalnu olimpijsku kuću za vrijeme održavanja OI Rio od 5. do 21. kolovoza, ovaj put u hotelu Sao Francisco čije će prostorije dijeliti s nacionalnim olimpijskim odborima Japana, Novog Zelanda i Australije. Osnovni je cilj stvoriti mjesto susreta hrvatskih sportaša, domaćih i stranih gostiju, gospodarstvenika i izvjestitelja. Uzme li se u obzir da ne postoji niti jedan značajniji tiskani ili elektronski medij u svijetu koji ne izvještava s olimpijskih igara, te da su brazilski turisti u Hrvatskoj sve brojniji, ne čudi zanimanje nacionalne turističke agencije za ovaj oblik promidžbe. Napomenimo i da će se u Riju natjecati oko 10.500 sportaša iz nešto više od 200 zemalja svijeta, da će uz njih biti 7.000 pratećih osoba a njihove će nastupe pratiti oko 800.000 posjetitelja.